G
gpglang
Ik heb geen problemen met UPC. Behalve dan met WebMail!!!!!
Ik reis veel en heb dus regelmatig alleen de Webmail tot mijn beschikking. Ik wordt GEK van de instabiliteit hiervan. Om de zovel seconden moet je opnieuw aanloggen, kan je je bericht nog eens schrijven, ben je weer uitgelogd.
Tegenwoordig schrijf ik mijn bericht/antwoord eerst in Word, log in copy/paste en klik op zenden... En zelfs DAT gaat nog wel eens fout!!!
Maakt niet uit op welke locatie ik zit, wat voor een verbinding ik heb...
Ik heb nu wel 50% in gebruik maar als het systeem er niet tegen kan moeten ze dat ook niet vrijgeven!
Anderen dezelfde ervaring? Of doe ik iets verschrikkelijks dom?
Alle reacties welkom
Ik reis veel en heb dus regelmatig alleen de Webmail tot mijn beschikking. Ik wordt GEK van de instabiliteit hiervan. Om de zovel seconden moet je opnieuw aanloggen, kan je je bericht nog eens schrijven, ben je weer uitgelogd.
Tegenwoordig schrijf ik mijn bericht/antwoord eerst in Word, log in copy/paste en klik op zenden... En zelfs DAT gaat nog wel eens fout!!!
Maakt niet uit op welke locatie ik zit, wat voor een verbinding ik heb...
Ik heb nu wel 50% in gebruik maar als het systeem er niet tegen kan moeten ze dat ook niet vrijgeven!
Anderen dezelfde ervaring? Of doe ik iets verschrikkelijks dom?
Alle reacties welkom