• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

webmail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gpglang
  • Startdatum Startdatum
G

gpglang

Ik heb geen problemen met UPC. Behalve dan met WebMail!!!!!
Ik reis veel en heb dus regelmatig alleen de Webmail tot mijn beschikking. Ik wordt GEK van de instabiliteit hiervan. Om de zovel seconden moet je opnieuw aanloggen, kan je je bericht nog eens schrijven, ben je weer uitgelogd.
Tegenwoordig schrijf ik mijn bericht/antwoord eerst in Word, log in copy/paste en klik op zenden... En zelfs DAT gaat nog wel eens fout!!!
Maakt niet uit op welke locatie ik zit, wat voor een verbinding ik heb...
Ik heb nu wel 50% in gebruik maar als het systeem er niet tegen kan moeten ze dat ook niet vrijgeven!
Anderen dezelfde ervaring? Of doe ik iets verschrikkelijks dom?

Alle reacties welkom
 
Is er een rede dat je een UPC mail adres wilt gebruiken?
Je zou namelijk ook kunnen kiezen voor gmail (www.gmail.com). Gratis, werkt vrijwel altijd, snel en heel veel opslag.
Persoonlijk vind ik gmail een stuk betrouwbaarder dan die mailservers van de providers zelf (zoals upc).
 
René [Mr. Jinx] zei:
Is er een rede dat je een UPC mail adres wilt gebruiken?
Je zou namelijk ook kunnen kiezen voor gmail (www.gmail.com). Gratis, werkt vrijwel altijd, snel en heel veel opslag.
Persoonlijk vind ik gmail een stuk betrouwbaarder dan die mailservers van de providers zelf (zoals upc).

Ik kan dat onderschrijven. Gebruik al jaren Gmail en het werkt eigenlijk altijd (en vooral overal). Zeker voor mobiel gebruik is het een ideale oplossing.

Neemt overigens niet weg dat een provider als UPC moet zorgen dat dit soort zaken gewoon werken. Met name webmail is bij UPC echt zwaar ondermaats. Wat Google kan moet UPC ook kunnen, niks geen uitvluchten!
 
jtech zei:
Ik kan dat onderschrijven. Gebruik al jaren Gmail en het werkt eigenlijk altijd (en vooral overal). Zeker voor mobiel gebruik is het een ideale oplossing.

Daar ken ik ook in mee gaan
Ik gebruik al een paar jaar gmail en nog nooit problemen met gmail gehad met bijv, uitval of slecht werkende mail

Dat ken je van UPC webmail niet zeggen

En natuurlijk de grote capaciteit spreekt iedereen aan
 
Terug
Bovenaan