Sinds kort heb ik een nieuwe computer met Windows 7.
Tot voor kort was het zo dat als ik mijn mail had opgehaald, webmail ook leeg was.
Sinds ik die nieuwe computer heb is dit niet meer het geval. Als ik mijn mail heb opgehaald blijven de berichten in webmail staan.
Ligt dit aan mij of niet?
Wat kan ik er aan doen?
Tot voor kort was het zo dat als ik mijn mail had opgehaald, webmail ook leeg was.
Sinds ik die nieuwe computer heb is dit niet meer het geval. Als ik mijn mail heb opgehaald blijven de berichten in webmail staan.
Ligt dit aan mij of niet?
Wat kan ik er aan doen?