• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webmail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter B.V.
  • Startdatum Startdatum
Berichten
271
Sinds kort heb ik een nieuwe computer met Windows 7.
Tot voor kort was het zo dat als ik mijn mail had opgehaald, webmail ook leeg was.
Sinds ik die nieuwe computer heb is dit niet meer het geval. Als ik mijn mail heb opgehaald blijven de berichten in webmail staan.

Ligt dit aan mij of niet?

Wat kan ik er aan doen?
 
Ergens bij de instellingen op je PC staat dat hij de berichten op de server moet achterlaten.
Instellingen van je e-mail programma uiteraard.
 
Terug
Bovenaan