• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

webmail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter artoe
  • Startdatum Startdatum
A

artoe

Sinds een paar dagen kan ik mijn webmail niet meer ophalen.
Als ik naar de inlogpagina ga voor webmail en daar mijn email adres invoer en wachtwoord, werkt de aanmelden-knop niet. Ik kom dus niet verder dan die pagina. De enige melding is een fout-op-de-pagina melding onderin beeld. Via Outlook Express lukt het ophalen van mail wel.
Iemand een idee waardoor dit kan komen? Ik heb geen instellingen veranderd, wel een AdAware scan gedraaid en cookies verwijderd. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?
Alvast dank voor reacties.
 
Terug
Bovenaan