• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webmail: Quota Exceeded...NOT!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mlasschuyt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mlasschuyt

Sinds 21 December is mijn mailbox volgelopen (ik was met vakantie). Na heel veel mailtjes te hebben gedelete/in outlook overgezet, kon ik nog steeds geen mailtjes ontvangen. Wanneer ik een email naar mezelf probeer te sturen krijg ik een bericht met de volgende tekst:

Reason: Remote SMTP server has rejected address
Diagnostic code: smtp;550 B001 Quota exceeded
Remote system: dns;smtp.ziggo.nl (smtp2.gn.mail.iss.as9143.net ESMTP Mon, 05 Jan 2009 15:28:06 +0100)


Mailbox vol...dit terwijl er maar 5.2 MB van de 100 in gebruik is...

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (online formulier, thuishelpchat), maar helaas hebben ze het nog steeds niet kunnen oplossen. Is er misschien iemand die hiernaar zou kunnen kijken?

Alvast dank!

Gr,
Marcel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds 21 December is mijn mailbox volgelopen (ik was met vakantie). Na heel veel mailtjes te hebben gedelete/in outlook overgezet, kon ik nog steeds geen mailtjes ontvangen. Wanneer ik een email naar mezelf probeer te sturen krijg ik een bericht met de volgende tekst:

Reason: Remote SMTP server has rejected address
Diagnostic code: smtp;550 B001 Quota exceeded
Remote system: dns;smtp.ziggo.nl (smtp2.gn.mail.iss.as9143.net ESMTP Mon, 05 Jan 2009 15:28:06 +0100)


Mailbox vol...dit terwijl er maar 5.2 MB van de 100 in gebruik is...

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (online formulier, thuishelpchat), maar helaas hebben ze het nog steeds niet kunnen oplossen. Is er misschien iemand die hiernaar zou kunnen kijken?

Alvast dank!

Gr,
Marcel

Zou verholpen moeten zijn .... gaarne P.M. als er toch nog iets niet goed lijkt te gaan.

bye,
Chris
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat je over quota was .... en dat wordt even 'onthouden' :) ( in dit geval iets te lang ... )

bye,
Chris

Ik ben blij dat het nu werkt, maar waarom moet het via de "officiele" wegen zo lang duren en kan het nu wel binnen 1 1/2 uur worden opgelost?

Nogmaals bedankt!

Gr,
Marcel
 
Ik ben blij dat het nu werkt, maar waarom moet het via de "officiele" wegen zo lang duren en kan het nu wel binnen 1 1/2 uur worden opgelost?

Nogmaals bedankt!

Gr,
Marcel

Ze waren er 'via de officieele wegen' al van op de hoogte en naar aan het kijken ... daarom kon het 'zo snel' worden opgelost ... men was er al mee bezig ..

mvg,
Chris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan