M
mlasschuyt
Sinds 21 December is mijn mailbox volgelopen (ik was met vakantie). Na heel veel mailtjes te hebben gedelete/in outlook overgezet, kon ik nog steeds geen mailtjes ontvangen. Wanneer ik een email naar mezelf probeer te sturen krijg ik een bericht met de volgende tekst:
Reason: Remote SMTP server has rejected address
Diagnostic code: smtp;550 B001 Quota exceeded
Remote system: dns;smtp.ziggo.nl (smtp2.gn.mail.iss.as9143.net ESMTP Mon, 05 Jan 2009 15:28:06 +0100)
Mailbox vol...dit terwijl er maar 5.2 MB van de 100 in gebruik is...
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (online formulier, thuishelpchat), maar helaas hebben ze het nog steeds niet kunnen oplossen. Is er misschien iemand die hiernaar zou kunnen kijken?
Alvast dank!
Gr,
Marcel
Reason: Remote SMTP server has rejected address
Diagnostic code: smtp;550 B001 Quota exceeded
Remote system: dns;smtp.ziggo.nl (smtp2.gn.mail.iss.as9143.net ESMTP Mon, 05 Jan 2009 15:28:06 +0100)
Mailbox vol...dit terwijl er maar 5.2 MB van de 100 in gebruik is...
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (online formulier, thuishelpchat), maar helaas hebben ze het nog steeds niet kunnen oplossen. Is er misschien iemand die hiernaar zou kunnen kijken?
Alvast dank!
Gr,
Marcel
Laatst bewerkt door een moderator:
( in dit geval iets te lang ... )