• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

webmail probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter simonr
  • Startdatum Startdatum
S

simonr

Sinds de site van de webmail vernieuwt is, moet ik soms twee keer mijn gegevens intikken om in te kunnen loggen.
Als ik de eerste keer alles intik en op inloggen klik, dan ververst de pagina en ken ik weer alles intikken.
Na de tweede keer log ik wel gewoon in, en kom ik bij mijn postvak.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
 
Ik kom er helemaal niet meer in:

400 Invalid path /dologin/ was requested

--------------------------------------------------------------------------------
Resin Professional 3.0.12 (built Wed, 23 Feb 2005 10:31:16 PST)

Maar dat twee keer inloggen: dat heb ik ook gehad. Of het nog is weet ik nu dus even niet. Ik hou het even in de gaten.

EDIT: het lukt wel als ik eerst inlog op mijn UPC en van daaruit naar de webmail ga.
 
Ik kom wel in webmail, alleen als je een bericht schrijft en op ENTER klikt, gaat hij naar rechts, ipv naar beneden!


Sommige teksten vallen ook uit beeld.


Site is dus nog lang niet af!
 
Precies: Bij mij valt ook de hele rechterkant weg. Ik kan ook niet uitloggen! Tenminste, die knop is nergens te bekennen.

EDIT: met de compatibiliteitsmodus aan staat de pagina wel goed in beeld en kan ik dus ook weer uitloggen.
 
Hierop inhakende. Als je je inloggegevens intikt en dan op ENTER drukt, dan wil ik ook graag inloggen. Nu in de niweuwe webmail moet je met je muis op de knop klikken voordat hij inlogt. GEEN verbetering...! Ik gebruik Firefox 3 trouwens.

Overigens lukt het bij mij wel in 1x. Vroeger had ik juist dat probleem, wordt je ineens doorgesluisd naar een duitse chello site en dan lukte het ineens wel.
 
loosoft zei:
Precies: Bij mij valt ook de hele rechterkant weg. Ik kan ook niet uitloggen! Tenminste, die knop is nergens te bekennen.

Die knop is erwel ;)

Als jij een bericht schrijft, staat die naast Bericht schrijven (Staat boven verzenden)


Site is dus nu een drama geworden!


In 1x inloggen lukt met Firefox ook, Enter werkt bij Firefox ook normaal.
Probleem speelt zich af bij IE8
 
Ik gebruik maar zelden webmail, maar die weinige keren letterlijk nooit problemen mee gehad. Ook nu niet om even uit te proberen. Vanwege het zelden gebruiken heb ik geen idee of de site veranderd is of niet. Boeit me ook niet, want het werkt vlekkeloos. Eventuele problemen lijken me dan ook niet structureel.

Wat ik me wel eens heb verbeeld is dat de meeste problemen lijken op te treden bij abonnees die hun wachtwoord voor "Mijn UPC" gekoppeld hebben met het wachtwoord voor de andere diensten. Ik heb dat destijds bij het verschijnen van "Mijn UPC" niet gedaan. Mijn gedachte was: "Waarom zou ik dat doen, wat is het werkelijke nut er van? Ik heb geen moeite om ze allebei te onthouden" Ik heb meer dan eens daarna gedacht: "Gelukkig maar, dat ik dit achterwege heb gelaten".
 
BeQuietAndDrive zei:
Hierop inhakende. Als je je inloggegevens intikt en dan op ENTER drukt, dan wil ik ook graag inloggen. Nu in de niweuwe webmail moet je met je muis op de knop klikken voordat hij inlogt. GEEN verbetering...! Ik gebruik Firefox 3 trouwens.

Dat was mij ook al opgevallen.

Ik kan trouwens op het moment ook niet uitloggen, de knop is er wel maar werkt niet.
Edit: nou doet ie het wel weer.

Gaat weer lekker zo.
 
@all,

Zoals jullie al gezien hebben is de upclive site samengevoegd met de upc site. Er zijn inderdaad nog een aantal problemen.

Deze worden zo snel mogelijk opgelost.

Excuses voor het ongemak.
 
Terug
Bovenaan