S
simonr
Sinds de site van de webmail vernieuwt is, moet ik soms twee keer mijn gegevens intikken om in te kunnen loggen.
Als ik de eerste keer alles intik en op inloggen klik, dan ververst de pagina en ken ik weer alles intikken.
Na de tweede keer log ik wel gewoon in, en kom ik bij mijn postvak.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Als ik de eerste keer alles intik en op inloggen klik, dan ververst de pagina en ken ik weer alles intikken.
Na de tweede keer log ik wel gewoon in, en kom ik bij mijn postvak.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
