Hallo,
Ik probeer webmail van Multikabel te benaderen vanaf mijn PDA, echter dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik krijg netjes een inlogscherm te zien, maar na het drukken op "aanmelden" gebeurt er niks.
Is er iets mogelijk om webmail wél vanaf mijn pda te kunnen benaderen? Ik zou het wel makkelijk vinden. Of heeft iemand anders hier ervaring mee?
Alvast bedankt
Ik probeer webmail van Multikabel te benaderen vanaf mijn PDA, echter dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik krijg netjes een inlogscherm te zien, maar na het drukken op "aanmelden" gebeurt er niks.
Is er iets mogelijk om webmail wél vanaf mijn pda te kunnen benaderen? Ik zou het wel makkelijk vinden. Of heeft iemand anders hier ervaring mee?
Alvast bedankt