• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webmail op PDA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
281
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Ik probeer webmail van Multikabel te benaderen vanaf mijn PDA, echter dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik krijg netjes een inlogscherm te zien, maar na het drukken op "aanmelden" gebeurt er niks.

Is er iets mogelijk om webmail wél vanaf mijn pda te kunnen benaderen? Ik zou het wel makkelijk vinden. Of heeft iemand anders hier ervaring mee?

Alvast bedankt
 
webmail van MK gaat helaas niet op je pda werken.
Na het inloggen wordt er een nieuw scherm geopend en een pda begrijp dat niet zo goed...

Je kan wel een pop account instellen via outlook mobile - werkt wat mij betreft nog makkelijker.

good luck
 
Adejong zei:
Hallo,

Ik probeer webmail van Multikabel te benaderen vanaf mijn PDA, echter dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik krijg netjes een inlogscherm te zien, maar na het drukken op "aanmelden" gebeurt er niks.
Je zou gebruik kunnen maken van een browser die én mobile is en meerdere schermen kan openen, je moet dan aan Opera denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan