• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webmail en Outlook - geen mail vanaf 20-25 Mei

Berichten
15
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Titel zeg genoeg. Ik krijg geen email via webmail én outlook op mijn laptop in Frankrijk.

Er zouden >50 emails moeten zijn, mensen bellen me (duur) waarom ik niet reageer.

Sporadisch komt er soms een email maar die zijn van een latere datum
 
Guardian Angel zei:
Titel zeg genoeg. Ik krijg geen email via webmail én outlook op mijn laptop in Frankrijk.

Er zouden >50 emails moeten zijn, mensen bellen me (duur) waarom ik niet reageer.

Sporadisch komt er soms een email maar die zijn van een latere datum
Iemand thuis in NL (neem aan dat je op vakantie bent of woon je daar) jouw computer aangezet en daar de mail binnengehaald in Outlook en geen optie aangezet dat het ook op de server moet blijven staan?
Dat er mail bij UPC verdwijnt lijkt me kleine kans. Maar ja je weet nooit.
 
superstippie zei:
Ach ja, bij UPC verdwijnen soms ook zenders ;)
Grapjas :laugh: Maar daarbij is duidelijk dat UPC het aankondigt en moedwillig verwijderd. Mail laten verdwijnen is wel een hele andere orde en kun je ze zelfs voor aanklagen volgens mij.
 
Nee, alle stroom is van de PC dus dat kan het niet zijn. Mail op de server blijft standaard staan tot ik het definitief ophaal. Toen ik Donderdag vertrok klopten de instellingen en webmail werkte. Vandaag ook weer wat ontvangen maar ik mis nog steeds email.

Het is allemaal erg frustrerend en ik heb eigenlijk nooit een probleem met UPC.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik thuiskom. Voorlopig hou ik maar een jaren '60 vakantie, geen mobiel, geen post. :)
 
Terug
Bovenaan