D
doorn
In IE7 kan ik gewoon UPC Webmail benaderen.
Als ik IE8 installeer dan kan ik niets meer doen bij UPC.
De overige sites doen het allemaal wel.
Toch maar weer terug naar IE7 en dan doet alles het weer.
Wat is de gouden tip?
Volgens velen ligt het aan de site van UPC.
UPC meldt dat het aan Microsoft ligt (beveiliging)
Verder hoop ik dat ik niet onterecht een nieuw topic heb gemaakt
Als ik IE8 installeer dan kan ik niets meer doen bij UPC.
De overige sites doen het allemaal wel.
Toch maar weer terug naar IE7 en dan doet alles het weer.
Wat is de gouden tip?
Volgens velen ligt het aan de site van UPC.
UPC meldt dat het aan Microsoft ligt (beveiliging)
Verder hoop ik dat ik niet onterecht een nieuw topic heb gemaakt


