• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webmail en Internet Explorer 8

  • Onderwerp starter Onderwerp starter doorn
  • Startdatum Startdatum
D

doorn

In IE7 kan ik gewoon UPC Webmail benaderen.
Als ik IE8 installeer dan kan ik niets meer doen bij UPC.
De overige sites doen het allemaal wel.
Toch maar weer terug naar IE7 en dan doet alles het weer.

Wat is de gouden tip?
Volgens velen ligt het aan de site van UPC.
UPC meldt dat het aan Microsoft ligt (beveiliging)

Verder hoop ik dat ik niet onterecht een nieuw topic heb gemaakt
 
Via InPrivate filtering kom je gewoon in webmail. Dit is te vinden onder beveiliging. ;)
 
Heb zelf ook een soortgelijk probleem, ik kan niet in accountbeheer komen. Nesta heeft voor mij een nieuwe alias aangemaakt welke zou moeten werken maar tot op heden werkt het niet, ben nu in gesprek met HD van upc.
 
Gewoon overstappen op Firefox. Super browser met allerlei add-ons. IE8 geeft ook met bepaalde andere pagina's. Volstrekt onduidelijk hoe het komt. Heb hierover contact gehad met UPC. IE 7 heeft het niet en nee... het ligt niet aan inprivate / compabiliteitsissues etc..etc.. Ligt gewoon aan de browser die e.e.a niet kan handlen..
 
FranCor zei:
Gewoon overstappen op Firefox. Super browser met allerlei add-ons. IE8 geeft ook met bepaalde andere pagina's. Volstrekt onduidelijk hoe het komt. Heb hierover contact gehad met UPC. IE 7 heeft het niet en nee... het ligt niet aan inprivate / compabiliteitsissues etc..etc.. Ligt gewoon aan de browser die e.e.a niet kan handlen..

Heb Firefox ook geprobeerd, ook die werkt niet. Zaak is in behandeling bij de techneuten van UPC.
 
Het ging hier dan ook over een ander probleem: Webmail / UPC site werken niet lekker onder IE8 (overigens lang niet bij iedereen). Dit heeft verder niets met met jouw probleem te maken.
 
Ik draai Internet Explorer 8 onder Windows 7 (beta) en heb er geen problemen mee... Onder vista was dit een he(e)l ander verhaal :(
 
Heb hier nog gewoon Windows XP (in een Linux virtual machine). Maar dat geeft in combinatie met de UPC website + IE8 geen enkel probleem ;)
 
Probleem is bij mij inmiddels opgelost.
Na nnieuwe installatie even gekeken bij InPrivate en hupsakee
daar ging alles in één keer goed

Hartelijk dank voor de berichten en anderen veel succes 8)
 
IE8 houd zich meer aan de standaarden net als firefox.
Dat het in IE7 wel werkt houd in dat de website **NIET** volgens de standaarden is gemaakt maar is geoptimaliseerd voor gebruik onder IE7. Alleen dat al is eigenlijk belachelijk maargoed.....

Oplossing is er geen, je doet er goed aan om firefox te gebruiken (blijft beter als IE7/8), je kan ook eens de (gratis) browsers Chrome of Opera proberen misschien dat deze het beter doen. De oplossing voor het probleem ligt bij UPC, deze moeten de website volgens de standaarden maken, dan heb je dit soort problemen niet.
 
Terug
Bovenaan