Webcare: Ongevraagde ondertiteling op o.a. BBC

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.bruiker

Forum Gebruiker
Berichten
3.275
Er zijn al diverse mensen die geklaagd hebben in separate berichten in een lopende discussie.
Mogelijk kan door een los topic de aandacht van het webcare team gevat worden.
Een privebericht aan Alex levert helaas niet meer op dan : Ziggo WebTeam Alex heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.
Ik heb niet de indruk dat het webcare team hier nog erg actief is terwijl juist met de omschakeling je hier toch de meeste klachten gebundeld zou hebben.
Waar gaat het om ?
Sinds de omschakeling naar het UPC netwerk zijn er een behoorlijk aantal klachten hier,helaas verspreid in diverse topics, over ongevraagde ondertiteling op o.a. de BBC en de NPO zenders.
Dit was in het verleden in het Ziggo netwerk ook zo, Ziggo heeft dat opgelost door een "valse" ondertitel stream (Dutch of Dut) in het signaal te zetten.
Omdat het alleen een verwijzing bevatte naar de Nederlandse ondertiteling,maar die ondertiteling zelf niet aanwezig was,werd er op die manier voor gezorgd dat je tv de ondertitels niet meer weergaf.
Perfecte oplossing,ook omdat ik met al mijn CI+ tv's die door Ziggo zijn gecertificeerd en de losse recorder, de ondertiteling niet per zender aan kan zetten, het is of overal aan,of overal uit.

Ik ga volgende week over,en ik weet wel dat als deze ellende weer opnieuw gaat beginnen ik beslist niet blij ben,het heeft de vorige keer ook best lang geduurd voordat deze oplossing er kwam.
Dus ik hoop van ganser harte dat Ziggo in het UPC signaal ook deze verwijzing naar een niet bestaande ondertitelstream wil toevoegen zodat ik en vele anderen niet gedwongen steeds de boel moet aan of uit schakelen,of gedwongen deze ondertiteling moet bekijken.

Geboden "oplossingen" als dan moet je maar met je keuze van een nieuwe tv hier rekening mee houden zijn moeilijk verdedigbaar,ten eerste kon je niet vooraf weten dat dit zou gaan opduiken,ten tweede staat het meestal nergens opgegeven of de ondertiteling per zender uitgeschakeld kan worden.
Daarnaast zijn er ook zat mensen die best tevreden zijn met hun 2013 model,die voor een ondertitel probleem niet echt te porren zijn voor de aanschaf van een nieuwe,de crisis zit bij menig mens nog aardig in de portemonnee.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

G.bruiker

Forum Gebruiker
Berichten
3.275
Jammer dat er off topic in het "overgangs topic" zoveel over gekletst wordt,maar een poging om alle klachten te verzamelen,het weer niet haalt..
Het wordt zo wel erg moeilijk om Ziggo/UPC ergens op te wijzen.. :giveup:
 

Barbarian

Forum Gebruiker
Berichten
1.311
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik "kick" deze ook maar even... Ik hoop ook dat dit probleem wordt opgepikt door Ziggo medewerkers die hier nog actief zijn op het forum....
Het is hinderlijk... de subs bedoel ik dan die G.bruiker perfect verwoord...
 
D

Deleted member 66088

mag ik mij hier bij aansluiten! toch wel een ergernis als het journaal begint en je krijgt plotseling ondertitels in beeld.
even later moet je ze weer aanzetten als je naar een zender met dvb-ondertitels zapt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan