• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webcare medewerkers

Berichten
173
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Een week of twee terug heb ik een vraag gesteld middels een PB aan zowel Anne-Ziggo als Jezper-Ziggo. Beiden staan nog in de lijst als medewerkers van Ziggo. Tot nu toe geen antwoord gehad. Ik weet dat Jezper-Ziggo niet meer vermeld staat in het topic webcare medewerkers maar hij stond nog steeds in de ledenlijst.

Is de lijst nog actueel? Ik zie nu alleen technische medewerkers staan, is er ook nog iemand op administratief gebied actief? Ik ben in het verleden heel goed geholpen en had ook altijd binnen een paar dagen bericht maar nu duurt het wel erg lang.

Hopelijk dat er iemand is die weet welke Ziggo medewerker ik moet benaderen.

Alvast bedankt.....
 
Hoi!

Helaas is jouw berichtje tussen wal en schip beland, sorry. In die periode was ik op vakantie, de collega die het van mij overnam had je berichtje al wel gelezen, maar nog geen reactie gegeven. En toen ik terug was had ik over je berichtje heen gelezen omdat die al als gelezen stond gemarkeerd. Ik duik er even in en stuur je zo een PM.

Jezper-Ziggo is al geruime tijd niet meer aanwezig. Als het mogelijk is dan zullen we altijd zo snel mogelijk reageren, maar dit is niet altijd mogelijk. We bieden ook andere contact kanalen, die je kunt gebruiken als de nood hoog is.
 
Inmiddels is er contact en heb ik Anne in een PB bedankt voor het bericht en de oplossing voor mijn probleem.
 
Terug
Bovenaan