• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webcare hier doet niks voor je!verspilde moeite!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 47
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
4

47

Helaas maar de Webcare beloofd gouden bergen met helpen maar vind steeds weer iets nieuws om het klantje maar te pesten, ik moest van Esther ineens alle mediabox serie nummers gaan opgeven ,dat is dus niet mijn taak dat hadden jullie bij moeten houden en niet de klant, er is inmiddels dus nog niks opgelost en zijn nu een maand verder, we proberen het nu maar via schriftelijk nog iets te regelen, trek je conclusie hier maar uit, ik heb het helemaal gehad ermee en reageer hier nooit meer!! >:( >:( >:(
 
Heb je nu nog steeds niet door dat het webcare team wel UPC medewerkers zijn en de meeste hier niet en gewoon vrijwillig proberen te helpen maar verder ook geen invloed hebben.
Trouwens waarom vindt je het vragen naar serienummers van de box zo'n probleem als dat kan helpen je probleem op te lossen.
Dat is waarschijnlijk alleen ter verificatie of alles klopt en een en ander niet fout is gegaan.
En wie moet er conclusies trekken als je UPC bedoelt dan moet je daar zijn en niet op dit forum, dit is namelijk een onafhankelijk forum.
Dat jij hier niet meer wil reageren dat mag, maar uiteindelijk heb je daar jezelf mee want je kunt hier wel je frustraties kwijt.
 
Sorry, maar ik heb in 2 jaar tijd 3x beroep gedaan op het webcare team. En ik ben 3x super goed en snel geholpen. Dus ben het totaal niet met je eens dat het webcare team niets voor je doet!! Of je met een kluitje in het riet stuurt.
 
Idd webcare heeft me al beter geholpen dan de HD ooit zal doen, ze doen dus uitstekend werk, maarja met dank aan de HD krijgen de webcare gasten het gewoon tedruk, en kan je ook niet verwachten dat ze binnen dag reageren.
 
Vragen naar de serie nummers, is dit geen fishing? ;D ;D ;D

@Esther en collega's:
Trek het je niet aan, wat jullie doen of proberen te doen wordt door iedereen bijzonder gewaardeerd.

@47
Waarschijnlijk ben je zonder UPC en Chelloo.nl beter af.
Bye bye.

73's
 
Tja, als je er zelf geen moeite voor wilt doen moet je ook niet zo ouwehoeren, en eens goed in de spiegel kijken en dan jezelf eens afvragen of je wel goed en eerlijk bezig bent. :veryangry:
Webcare is het beste van upc waar je contact mee kan hebben, ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.
 
47 zei:
Helaas maar de Webcare beloofd gouden bergen met helpen maar vind steeds weer iets nieuws om het klantje maar te pesten, ik moest van Esther ineens alle mediabox serie nummers gaan opgeven ,dat is dus niet mijn taak dat hadden jullie bij moeten houden en niet de klant, er is inmiddels dus nog niks opgelost en zijn nu een maand verder, we proberen het nu maar via schriftelijk nog iets te regelen, trek je conclusie hier maar uit, ik heb het helemaal gehad ermee en reageer hier nooit meer!! >:( >:( >:(

Ik persoonlijk zou ook geen stap harder zetten als jij zo op een verzoek van mij zou reageren. Als een paar serienummers doorgeven je al te veel is, dan zou ik inderdaad in de pen klimmen om de boel op te zeggen.

Dat webcare niets zou doen, ik had denk hetzelfde gedaan als een klant zo'n houding zou aannemen. Ik heb persoonlijk een totaal andere mening van webcare. Jordy en Wassilly hebben voor mij al een aantal keer de puinhoop die hun collega's van de HD hadden gemaakt, SUPER opgelost.

Les van vandaag, je houding en mening iets nuanceren en dan denk ik dat je wel geholpen gaat worden door webcare.
 
47 zei:
Helaas maar de Webcare beloofd gouden bergen met helpen maar vind steeds weer iets nieuws om het klantje maar te pesten, ik moest van Esther ineens alle mediabox serie nummers gaan opgeven ,dat is dus niet mijn taak dat hadden jullie bij moeten houden en niet de klant, er is inmiddels dus nog niks opgelost en zijn nu een maand verder, we proberen het nu maar via schriftelijk nog iets te regelen, trek je conclusie hier maar uit, ik heb het helemaal gehad ermee en reageer hier nooit meer!! >:( >:( >:(

Dit vind ik persoonlijk wat te ver gaan wat je post,en dat komt doordat het webcare team juist mensen probeert te helpen waar zaken binnen UPC of via andere afdelingen helemaal mis gaan,als er om welke reden dan ook iets is met de nummering en men die nodig heeft om het probleem op te lossen dan werk je gewoon mee lijkt me?
Ja het is vervelend dat in het systeem van UPC dan iets is mis gegaan maar kan webcare hier iets aan doen? nee die kunnen daar lijkt me weinig aan doen behalve naar een oplossing zoeken voor het probleem.
Scheer aub niet iedereen over 1 kam en werk gewoon mee als je wilt dat je probleem word opgelost, wil je dit niet dan niet zo zeuren en gewoon UPC opzeggen.

Dat je gefrustreerd bent snap ik heel goed, problemen zijn vervelend en zeker als ze lang duren, maar om Esther en het Webcare team nu zo neer te zetten dat klopt van geen kant als je het mij vraagt, erg ongenuanceerd en zonder enkel fatsoen.. als ik iemand van het webcare team was zou ik ook wel 3x nadenken om jou nog te willen helpen, sterker nog ik zou het persoonlijk niet meer willen doen.
Daarbij het is niet zo gek dat ze het soms wat drukker hebben, vergeet niet dat het webcare team de meer moeilijke cases voor de kiezen krijgt om op te lossen.

Zelf heb ik nu meerdere malen het webcare team benaderd en ben elke keer goed geholpen en ja soms heb ik ook zaken even zelf moeten testen of uitzoeken en ja soms duurde het wellicht wat langer dan ik zou willen maar dat wil niet zeggen dat ik me ooit zo zou uitspreken omdat ik al blij ben dat ze zo'n goed werk verzetten waar de HD faalt.
Je geeft nu aan nooit meer iets te posten op dit forum, ik ben benieuwd of jij je hier aan gaat houden, hoe dan ook succes verder en ik denk dat het beste is om gewoon alles van UPC op te zeggen en afscheid te nemen.
 
Jammer dat je de inzet van webcare niet kan waarderen.

Ze krijgen vaak al de langstlopende zaken voor hun kiezen en doen hun best om de KLANT te helpen

@Webcare ga zo door!
 
@47
De vraag van Webcare om serienummers door te geven kan niet anders uitgelegd worden dan als methode om te verifiëren dat diezelfde serienummers ook in de UPC systeemadministratie staan - of niet...
Bedoeld om feiten te verzamelen om tot de kern van het probleem en tot een oplossing te kunnen komen.

Als je daar van over de zeik raakt moet je niet zeuren over webcare, maar eens goed in de spiegel kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan