47 zei:
Dit vind ik persoonlijk wat te ver gaan wat je post,en dat komt doordat het webcare team juist mensen probeert te helpen waar zaken binnen UPC of via andere afdelingen helemaal mis gaan,als er om welke reden dan ook iets is met de nummering en men die nodig heeft om het probleem op te lossen dan werk je gewoon mee lijkt me?
Ja het is vervelend dat in het systeem van UPC dan iets is mis gegaan maar kan webcare hier iets aan doen? nee die kunnen daar lijkt me weinig aan doen behalve naar een oplossing zoeken voor het probleem.
Scheer aub niet iedereen over 1 kam en werk gewoon mee als je wilt dat je probleem word opgelost, wil je dit niet dan niet zo zeuren en gewoon UPC opzeggen.
Dat je gefrustreerd bent snap ik heel goed, problemen zijn vervelend en zeker als ze lang duren, maar om Esther en het Webcare team nu zo neer te zetten dat klopt van geen kant als je het mij vraagt, erg ongenuanceerd en zonder enkel fatsoen.. als ik iemand van het webcare team was zou ik ook wel 3x nadenken om jou nog te willen helpen, sterker nog ik zou het persoonlijk niet meer willen doen.
Daarbij het is niet zo gek dat ze het soms wat drukker hebben, vergeet niet dat het webcare team de meer moeilijke cases voor de kiezen krijgt om op te lossen.
Zelf heb ik nu meerdere malen het webcare team benaderd en ben elke keer goed geholpen en ja soms heb ik ook zaken even zelf moeten testen of uitzoeken en ja soms duurde het wellicht wat langer dan ik zou willen maar dat wil niet zeggen dat ik me ooit zo zou uitspreken omdat ik al blij ben dat ze zo'n goed werk verzetten waar de HD faalt.
Je geeft nu aan nooit meer iets te posten op dit forum, ik ben benieuwd of jij je hier aan gaat houden, hoe dan ook succes verder en ik denk dat het beste is om gewoon alles van UPC op te zeggen en afscheid te nemen.