• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

web interface

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vossie39
  • Startdatum Startdatum
V

vossie39

ff een vraagje
hoe moet ik een gebruikersnaam/wachtwoord maken bij de webinterface
 
Gebruikersnaam is altijd admin

[Webinterface - 192.168.192.1 (standaardconfiguratie)] -> [Systeem] -> [Wachtwoord]

6-12-2012 16-47-32.png


Daar kun je een wachtwoord naar eigen wens instellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan