• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

We gaan uit de lucht

Berichten
98
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Was toevallig even mijn UPC en kwam dit bericht tegen.

We gaan uit de lucht

Net als een auto moet Mijn Ziggo ook regelmatig voor haar APK. Dat gaan we dit weekend doen en daarom is Mijn Ziggo van vrijdag 30 oktober 22.00 uur tot 1 november 17.00 uur uit de lucht. Dus wil je een factuur bekijken of iets wijzigen? Doe dat dan nu snel nog. We verwachten op 1 november om 17.00 uur klaar te zijn met de APK.

Vraag me af wat er nu allemaal uit de lucht gaat Internet ? Telefonie ?
Vind het trouwens vreemd dat je hier niet via een mail of zo over word geïnformeerd.

Ton
 
antonius zei:
Vraag me af wat er nu allemaal uit de lucht gaat Internet ? Telefonie ?

Het staat er toch heel duidelijk Ton, alleen 'Mijn Ziggo' gaat tijdelijk uit de lucht en dat heeft niets te maken met telefonie of tv of internet. Het zou een tragische zaak zijn als er een aantal diensten van Ziggo een heel weekend op vakantie gaan...ik kan mij de rellen al voorstellen als dat zo was :)
 
en als je goed leest MIJNZIGGO gaat uit de lucht
vandaar ook de vermelding factuur bekijken
 
Alleen Mijn Ziggo gaat even uit de lucht.
Dat staat er ook gewoon.

Internet en telefonie gaan echt niet 3 dagen plat.
 
ben je lekker mee als je op het laatste moment je btw aangifte wilt doen en je geen facturen kunt bekijken.
 
kerby zei:
ben je lekker mee als je op het laatste moment je btw aangifte wilt doen en je geen facturen kunt bekijken.

Dat is dan meer een probleem van mensen die alles op het laatst willen doen.
Ik zeg maar zo. Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kunt doen.
 
De facturen zelf tijdelijk opslaan is ook een optie als dat zo belangrijk is.
 
Terug
Bovenaan