Was toevallig even mijn UPC en kwam dit bericht tegen.
We gaan uit de lucht
Net als een auto moet Mijn Ziggo ook regelmatig voor haar APK. Dat gaan we dit weekend doen en daarom is Mijn Ziggo van vrijdag 30 oktober 22.00 uur tot 1 november 17.00 uur uit de lucht. Dus wil je een factuur bekijken of iets wijzigen? Doe dat dan nu snel nog. We verwachten op 1 november om 17.00 uur klaar te zijn met de APK.
Vraag me af wat er nu allemaal uit de lucht gaat Internet ? Telefonie ?
Vind het trouwens vreemd dat je hier niet via een mail of zo over word geïnformeerd.
Ton
We gaan uit de lucht
Net als een auto moet Mijn Ziggo ook regelmatig voor haar APK. Dat gaan we dit weekend doen en daarom is Mijn Ziggo van vrijdag 30 oktober 22.00 uur tot 1 november 17.00 uur uit de lucht. Dus wil je een factuur bekijken of iets wijzigen? Doe dat dan nu snel nog. We verwachten op 1 november om 17.00 uur klaar te zijn met de APK.
Vraag me af wat er nu allemaal uit de lucht gaat Internet ? Telefonie ?
Vind het trouwens vreemd dat je hier niet via een mail of zo over word geïnformeerd.
Ton
