• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

We gaan met zomer reces.

Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nu even geen columns meer want we hebben de columnisten 'op vakantie gestuurd’ tot half september. We moeten namelijk zuinig op ze zijn zodat ze niet zonder brandstof komen te zitten.

Ikzelf vond het tot nu toe erg leuk en ook leerzaam en ik vond ook het geschrevene van hoge kwaliteit.

Namens Chelloo.nl bedank ik de columnisten heel hartelijk voor hun inspanningen en toekomstvisies en wens hun een fijne zomer en/of vakantie toe waarbij ik wel weer reken op frisse hersenspinsels vanaf half september.

Misschien weet ik van de zomer nog een gastcolumnist te strikken maar dat merken jullie hier vanzelf...
 
Iedereen een fijne vakantie! :)

De columns zijn inderdaad leerzaam en leuk om te lezen!
Ga zo door mannen! 8)
 
Helemaal mee eens, alleen de frequentie zou wel een beetje omlaag mogen, eens per maand of iets dergelijks. De discussie op de ene column was nu nog in volle gang en de volgende stond alweer online. We hadden het er maar druk mee ;D
 
masterblaster zei:
Helemaal mee eens, alleen de frequentie zou wel een beetje omlaag mogen, eens per maand of iets dergelijks. De discussie op de ene column was nu nog in volle gang en de volgende stond alweer online. We hadden het er maar druk mee ;D

Alle input is welkom en wordt in overweging meegenomen :)
 
Ik wil graag de columnisten bedanken voor hun topics, alsmede 'den Tsaar' die e.e.a. mogelijk maakte.
PS: van mij mogen ze wel wekelijks een nieuwe column verzorgen - of bijvoorbeeld een deel II-column...:-)
 
Ook mijn dank aan de columnisten en den Tsaar voor het idee en initiatief hierin.
bij de laatste opmerking van Ko sluit ik me van harte aan.
 
Terug
Bovenaan