- Berichten
- 9.286
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Nu even geen columns meer want we hebben de columnisten 'op vakantie gestuurd’ tot half september. We moeten namelijk zuinig op ze zijn zodat ze niet zonder brandstof komen te zitten.
Ikzelf vond het tot nu toe erg leuk en ook leerzaam en ik vond ook het geschrevene van hoge kwaliteit.
Namens Chelloo.nl bedank ik de columnisten heel hartelijk voor hun inspanningen en toekomstvisies en wens hun een fijne zomer en/of vakantie toe waarbij ik wel weer reken op frisse hersenspinsels vanaf half september.
Misschien weet ik van de zomer nog een gastcolumnist te strikken maar dat merken jullie hier vanzelf...
Ikzelf vond het tot nu toe erg leuk en ook leerzaam en ik vond ook het geschrevene van hoge kwaliteit.
Namens Chelloo.nl bedank ik de columnisten heel hartelijk voor hun inspanningen en toekomstvisies en wens hun een fijne zomer en/of vakantie toe waarbij ik wel weer reken op frisse hersenspinsels vanaf half september.
Misschien weet ik van de zomer nog een gastcolumnist te strikken maar dat merken jullie hier vanzelf...


