B
Barrel
Onlangs heb ik mijn pakket gewijzigd naar basis ipv royaal. Nu wdr in het het basis pakket zit dacht ik ; da's leuk ! Echter blijkt deze zender als vanouds een probleem in het ontvangst ....
Heeft iemand een verklaring ?
Heeft iemand een verklaring ?