• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WDR in blokjes ...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Barrel
  • Startdatum Startdatum
B

Barrel

Onlangs heb ik mijn pakket gewijzigd naar basis ipv royaal. Nu wdr in het het basis pakket zit dacht ik ; da's leuk ! Echter blijkt deze zender als vanouds een probleem in het ontvangst ....
Heeft iemand een verklaring ?
 
Barrel zei:
Onlangs heb ik mijn pakket gewijzigd naar basis ipv royaal. Nu wdr in het het basis pakket zit dacht ik ; da's leuk ! Echter blijkt deze zender als vanouds een probleem in het ontvangst ....
Heeft iemand een verklaring ?

WDR is bij mij nooit een probleem geweest, prachtig beeld. Geen verschil met vorige week toen WDR nog in het royaalpakket zat. Misschien een lokaal probleem?
 
zie dat je in arnhem woont, toevallig nog meer zenders die slecht zijn (zelfde TS)?
Slechte ontvangst WDR heeft te maken met interferentie van digitenne.

goede kabels en connectoren en goede wcd/aop en probleem zal opgelost zijn.
 
Kijk is naar je signaalkwaliteit in de mediabox, misschien is hier een conclusie uit te trekken.
 
Terug
Bovenaan