• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WDR & ARTE nu echt weg van de analoge kabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Vision
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Vision

Helaas vond Ziggo het nodig dat een erotische zender
meer kijkers zou trekken dan WDR die bekend staat
als een cultuurzender samen met ARTE, of we al niet genoeg tieten zien op TV.
Ik snap natuurlijk wel dat Ziggo zich aanpast aan
de kijkers die alleen fastfood tv willen.

En natuurlijk kan ik overgaan naar digitaal maar dan
doe ik dit zelf en niet als een soort dwang waar
ze nu mee bezig zijn.:no:



 
Laatst bewerkt door een moderator:
WDR zit er hier analoog nog in hoor, was het geen storing misschien?
 
WDR verdwijnt hier i.i.g niet, zojuist zijn wel shopping kanaal en Tv5 verdwenen. Zenders die hier nog gaan verdwijnen: SWR, Rtl Television en Sat 1

update:
SWR, RTL Television en Sat1 zijn nu ook verdwenen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik woon zelf in Utrecht en daar is WDR al
jaren een speelbal van Ziggo ( casema ) dan
weer uit het pakket dan weer erin:?
Het gaat hier dan om de analoge kabel, samen met
ARTE zijn dit prima zenders met veel informatie daarom
snap ik niet waarom deze zender(s) moet wijken voor
een shop/erotische zender :sad:
 
Tell sell achtig

Deze Shop-zo-Suus is een soort Tell Sell, maar deze verdwijnt in regio Groningen per 24-04 uit het analoge pakket (Net als TV5 monde, en RTL Television) Voor deze zenders komen echter geen andere zenders in de plaats. Deze zenders zijn dan alleen digitaal te ontvangen

Deze zenders zijn dan alleen nog digitaal te zien.

Wdr is hier nog nooit op de kabel geweest. Ndr hebben we hier wel.

pvd
 
of we al niet genoeg tieten zien op TV.
Ook daarin heb je verschillende smaken... Persoonlijk kan ik nou niet echt opgewonden worden van de reclames met tieten op TV ;). Dus ja...

:schater:

Oeps, even ontopic... TV5 en ARTE wilden toch zelf niet meer analoog? Kan Ziggo weinig aan doen. Einde verdediging van Ziggo.
 
Ik woon zelf in Utrecht en daar is WDR al
jaren een speelbal van ziggo ( casema ) dan
weer uit het pakket dan weer erin:?
Is dat soms niet het grillige beleid cq advies aan Casema /Ziggo van de programmaraad bij jullie?
 
Ook daarin heb je verschillende smaken... Persoonlijk kan ik nou niet echt opgewonden worden van de reclames met
Oeps, even ontopic... TV5 en ARTE wilden toch zelf niet meer analoog? Kan Ziggo weinig aan doen. Einde verdediging van Ziggo.

RTBF 1 verdwijnt ook morgen, en die mag wel gewoon analoog door gegeven worden. Zo blijft er dus geen één franse zender meer over. Wel voeger ze WDR toe, terwijl er al 2 duitse waren. Waar is de logica . . . . .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan