Analoog: De laatste tijd heb ik vaker gezien dat het beeld van sommige duitse zenders (bv. ZDF, N3) schokkerig is en niet vloeiend. Meestal is het weer goed na enkele dagen, maar nu is het al ruim een week het geval bij WDR 3. Ligt niet aan mijn TV of aansluiting, in een heel andere wijk in mijn woonplaats is het ook zo. (Enschede). Geluid is normaal.
Meer mensen hier last van?
Meer mensen hier last van?