• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

WC gebeuren opstapje naar hogerop ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Nemesis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nemesis

Krijg de indruk dat het W.C. gebeuren een opstapje is naar boven in de K&K hierargische ladder.
Gezien het verloop in de paar jaar dat ze hier bezig zijn en de mededelingen hieromtrent,
lijkt me dit een gefundeerde conclusie.

Of de dienstverlening ermee gedient is, mag je je dus wel afvragen, net ingewerkt,
alweer een promotie, nu dus Jansen & Jansens die de gelederen komen versterken.
hoop dat het niet tegen het Kuifje instrijken is ;D
Als K&K het nu echt zo belangrijk vind om overal troubleshouters teplaatsen, laten ze dan
eerst eens beginnen op hun veel verguisde en geminachtte helldesk.
Zodra daar de scherpere kantjes zijn gladgestreken, is een WC team niet meer nodig,
oeps foutje, maar wel intern natuurlijk, in de hogere echelons, alleen hoe zullen de
promotionele kansen daar zijn?

PS hierop MOET je reageren :knuppel2:



Zomaar een gedachte kronkel die zich naar buiten werkte
 
Of UPC is een prima werkgever om voor te werken?
Daar doen ze echt aan carriere-planning, en waar kom je dat nog tegen.

Moest wel even nadenken voordat ik dit topic opende, niet lang hoor, maar iets met de WC en hoger opkomen kon ik daaruit niet meteen bij WebCare linken..... ;D

Edit: Forrestma, de reddende engel bij velen, is er tenslotte ook niet lang lid van geweest maar was wel goed.
Zijn opvolgers zullen dat vast proberen te evenaren en misschien nog wel te verbeteren.....
 
dovocom zei:
zo ... was het een lekker wietje?

Praat alleen maar met feyenoord aanhangsters ;D, Hoe weet jij dat?

PS hd is nogsteeds ok :grin2: :6
 
Robert Koopman zei:
Of UPC is een prima werkgever om voor te werken?
Daar doen ze echt aan carriere-planning, en waar kom je dat nog tegen.

Moest wel even nadenken voordat ik dit topic opende, niet lang hoor, maar iets met de WC en hoger opkomen kon ik daaruit niet meteen bij WebCare linken..... ;D

Edit: Forrestma, de reddende engel bij velen, is er tenslotte ook niet lang lid van geweest maar was wel goed.
Zijn opvolgers zullen dat vast proberen te evenaren en misschien nog wel te verbeteren.....

zo iets heet maskeeeren, dus niet maskeren :)

Je slaat in je laatste regel de spijker op zijn kop, hopelijk geen spijkerman moker?



Heb bewust de namen weggelaten, hoop dat je kuif nog goed zit
 
Ergens hierzoot heb ik gelezen dat de webcare mensen "senior" medewerkers zijn, dus ervaren medewerkers binnen de helpdesk. Ik vermoed dat je zo'n titel krijgt als je hebt laten zien dat je goed bent in wat je doet, dus dan zal zo'n post op webcare ook wel voorgelegd zijn aan de beteren. Ergens anders had ik ook al de theorie er op los gelaten dat je, als je wat je doet goed doet, naar alle waarschijnlijkheid op promotie kunt rekenen. Zo is 't in veel bedrijven. (Mijn voorbeeld destijds was volgens mij de media markt)

Enfin, ja, goed mogelijk dat webcare een opstapje kan zijn naar iets meer. In dat geval zou'k Forrestma feliciteren met hun promotie en Jordy en Nesta succes wensen met hun carrierestapje. Netjes toch?

Daarnaast, 't zou toch waanzin zijn als er een stel leeghoofden op webcare werd gezet, niet? Dan krijg je zometeen een nieuw subforum hiero, "UPC- Lucht uw hart - Subcategorie Webcare".
 
Indigo zei:
Ergens hierzoot heb ik gelezen dat de webcare mensen "senior" medewerkers zijn, dus ervaren medewerkers binnen de helpdesk. Ik vermoed dat je zo'n titel krijgt als je hebt laten zien dat je goed bent in wat je doet, dus dan zal zo'n post op webcare ook wel voorgelegd zijn aan de beteren. Ergens anders had ik ook al de theorie er op los gelaten dat je, als je wat je doet goed doet, naar alle waarschijnlijkheid op promotie kunt rekenen. Zo is 't in veel bedrijven. (Mijn voorbeeld destijds was volgens mij de media markt)

Enfin, ja, goed mogelijk dat webcare een opstapje kan zijn naar iets meer. In dat geval zou'k Forrestma feliciteren met hun promotie en Jordy en Nesta succes wensen met hun carrierestapje. Netjes toch?

Daarnaast, 't zou toch waanzin zijn als er een stel leeghoofden op webcare werd gezet, niet? Dan krijg je zometeen een nieuw subforum hiero, "UPC- Lucht uw hart - Subcategorie Webcare".

Ik heb niet willen suggereren dat het kneuzen zijn, viel me alleen op dat het verloop vrij groot is,
en dat ik dat even wilde melden, dus...
Zou natuurlijk een extra positief puntje zijn als hun ervaring ook wordt doorgegeven naar de niet
senioren, en degenen die dat nooit zullen worden, zodat die helpdesk voor de vele gedupeeerden
eindelijk eens goed gaat functioneren, en het niet een 10keer hetzelfde verhaal blijft..


***UPC- Lucht uw hart - Subcategorie Webcare***, daar is geen harddisk ruimte voor tevinden :'(

Dat stel leeghoofden zit nu aan de top, gelukkig kunnen ze niet lekken!!
 
***UPC - Lucht uw hart - Positieve reacties van Nemesis***

Quote Bill Gates: 64 Kb zal altijd voldoende zijn

:P ;)
 
Ik zie steeds de term K&K voorbijkomen.
De meeste dingen zoals WCD, DOA, CMTS en dergelijke, weet ik inmiddels wel.
Wat is K&K?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan