N
Nemesis
Krijg de indruk dat het W.C. gebeuren een opstapje is naar boven in de K&K hierargische ladder.
Gezien het verloop in de paar jaar dat ze hier bezig zijn en de mededelingen hieromtrent,
lijkt me dit een gefundeerde conclusie.
Of de dienstverlening ermee gedient is, mag je je dus wel afvragen, net ingewerkt,
alweer een promotie, nu dus Jansen & Jansens die de gelederen komen versterken.
hoop dat het niet tegen het Kuifje instrijken is
Als K&K het nu echt zo belangrijk vind om overal troubleshouters teplaatsen, laten ze dan
eerst eens beginnen op hun veel verguisde en geminachtte helldesk.
Zodra daar de scherpere kantjes zijn gladgestreken, is een WC team niet meer nodig,
oeps foutje, maar wel intern natuurlijk, in de hogere echelons, alleen hoe zullen de
promotionele kansen daar zijn?
PS hierop MOET je reageren
Zomaar een gedachte kronkel die zich naar buiten werkte
Gezien het verloop in de paar jaar dat ze hier bezig zijn en de mededelingen hieromtrent,
lijkt me dit een gefundeerde conclusie.
Of de dienstverlening ermee gedient is, mag je je dus wel afvragen, net ingewerkt,
alweer een promotie, nu dus Jansen & Jansens die de gelederen komen versterken.
hoop dat het niet tegen het Kuifje instrijken is

Als K&K het nu echt zo belangrijk vind om overal troubleshouters teplaatsen, laten ze dan
eerst eens beginnen op hun veel verguisde en geminachtte helldesk.
Zodra daar de scherpere kantjes zijn gladgestreken, is een WC team niet meer nodig,
oeps foutje, maar wel intern natuurlijk, in de hogere echelons, alleen hoe zullen de
promotionele kansen daar zijn?
PS hierop MOET je reageren

Zomaar een gedachte kronkel die zich naar buiten werkte


