- Berichten
- 260
Ik heb sinds gisteren nogal een irritant probleem.
Mijn wave geluid gaat steeds uit. Het balkje gaat dan helemaal naar beneden. Als ik windows opstart dan staat het balkje van wave geluid helemaal naar beneden. Die zet ik dan weer omhoog en als ik dan in winamp een liedje ga afspelen houdt hij het volume maar 1 liedje aan en gaat vervolgens weer naar beneden. Ik moet dus na elk liedje het volume weer helemaal omhoog zetten, wat nogal irritant is.
Heeft iemand misschien een oplossing hoe ik dit nogal irritante probleem kan oplossen?
Mijn wave geluid gaat steeds uit. Het balkje gaat dan helemaal naar beneden. Als ik windows opstart dan staat het balkje van wave geluid helemaal naar beneden. Die zet ik dan weer omhoog en als ik dan in winamp een liedje ga afspelen houdt hij het volume maar 1 liedje aan en gaat vervolgens weer naar beneden. Ik moet dus na elk liedje het volume weer helemaal omhoog zetten, wat nogal irritant is.
Heeft iemand misschien een oplossing hoe ik dit nogal irritante probleem kan oplossen?
