• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wave geluid gaat steeds uit

Berichten
260
Ik heb sinds gisteren nogal een irritant probleem.
Mijn wave geluid gaat steeds uit. Het balkje gaat dan helemaal naar beneden. Als ik windows opstart dan staat het balkje van wave geluid helemaal naar beneden. Die zet ik dan weer omhoog en als ik dan in winamp een liedje ga afspelen houdt hij het volume maar 1 liedje aan en gaat vervolgens weer naar beneden. Ik moet dus na elk liedje het volume weer helemaal omhoog zetten, wat nogal irritant is.

Heeft iemand misschien een oplossing hoe ik dit nogal irritante probleem kan oplossen?
 
Misschien wat al te rigoureus, maar installeer eens je geluidsdrivers opnieuw.

Gewoon verwijderen (audiocodes en legacy) en dan je PC opnieuw opstarten.
Na opstarten herkend XP vanzelf de benodigde drivers weer (deze staan immers nog steeds op je PC). Anders weer naar apparaatbeheer en daar geluid selecteren en installeren...

Bekijk bijlage 2393
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat je zei hielp helaas niks, maar daardoor kwam ik er wel achter dat het door winamp kwam, dus die heb ik weer ff gerinstalled en toen deed ie het weer goed.

Toch bedankt voor je hulp! :)
 
Terug
Bovenaan