J
johan_rene
Iedereen weet dat het nu ziggo de nieuwe naam is.
Maar wat zou u (jij) erbij willen hebben op de site van ziggo.nl of op de TV analoog of digitaal of Radio.
Zet het er maar op ik ben benieuwd.
Ik zelf zeg dat er op digitale tv interactief waar je ook bv films kan huren zoals je ook bij tele2 heb
Maar wat zou u (jij) erbij willen hebben op de site van ziggo.nl of op de TV analoog of digitaal of Radio.
Zet het er maar op ik ben benieuwd.
Ik zelf zeg dat er op digitale tv interactief waar je ook bv films kan huren zoals je ook bij tele2 heb
? Bij mij geen berichten in de inbox...