Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe digitale telefoon?

A

aadk01

wie heeft er pas in rotterdam internet en digitale telefoon genomen en hoe zijn de ervaringen ermee omdat ik het namelijk ook overweeg en de aanbieding die je erbij krijgt hoe zit het daarmee.


Aad
 
Ik woon in Rotterdam Zuidwijk en op 1 dec komen ze Digitale telefonie aansluiten. Ik hou mijn vingers gekruist, ik hoop dat ik een goede beslissing heb gemaakt. ???

In deze form lees ik negatieve dingens over de kwaliteit enzo..
 
laat me even weten allemaal hoe het gaat en welke modem je krijgt ben echt benieuwd


groetjes Aad
 
na wat kleine aanloop problemen werkt het perfect, telefoon goed en internet razendsnel, en ik werk niet voor upc

3055
 
Ik (3039) heb digitale telefonie sinds 18 november. Werkt uitstekend vanaf de eerste dag, nog geen enkele storing gehad, kraakheldere lijn. Als modem (voor zowel telefonie als internet, gelukkig kan het met één enkel kastje) heb ik nu de Arris TM402B. Mooi kastje, keurig aan de muur gemonteerd door de UPC installateur.

Als bonus meteen mijn Chello Plus op de verhoogde snelheid, haal nu echt continu (dus niet alleen bij uitschieters) 980 kB/s down en 112 kB/s up. Ik ben erg tevreden dus. Heb ook UPC Digital (digitale TV) over de zelfde kabel, werkt ook (nog steeds) prima.

@Edgar: de negatieve reacties op dit forum over digitale telefonie zijn als je goed kijkt voor 80% van slechts één gebruiker. Bij hem zal het ongetwijfeld goed fout zijn gegaan, maar ik heb inmiddels meerdere mensen op dit forum gezien waar het vlekkeloos werkt.

En nee, ook ik werk niet voor UPC.
 
Bij mij werkte het de eerste 14 dagen zonder problemen, toen kwam de klad erin en is nooit meer goedgekomen totdat ik opzegde.

Lees verder mijn relaas op https://ziggoforum.nl/topics/7375/

Greetz,
Lennert

Ik zou niet eens willen werken voor upc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren is de modem geplaatst internet heb ik niks over te klagen. Maar de installateur van UPC belde NA!! het installeren van de modem naar de helpdesk en hij kreeg te horen dat de machting van KPN nog niet binnen was en dat ik pas op 16 december via UPC zal kunnen bellen.

Konden ze dat niet voor de installatie controleren!!!!!   >:(
 
Edgar zei:
Gisteren is de modem geplaatst internet heb ik niks over te klagen. Maar de installateur van UPC belde NA!! het installeren van de modem naar de helpdesk en hij kreeg te horen dat de machting van KPN nog niet binnen was en dat ik pas op 16 december via UPC zal kunnen bellen.

Konden ze dat niet voor de installatie controleren!!!!!   >:(

welke machting, voor je telefoon nummer denk ik, had je een telefoon nummer van upc moetten pakken.
 
xahmol zei:
Ik (3039) heb digitale telefonie sinds 18 november. Werkt uitstekend vanaf de eerste dag, nog geen enkele storing gehad, kraakheldere lijn. Als modem (voor zowel telefonie als internet, gelukkig kan het met één enkel kastje) heb ik nu de Arris TM402B. Mooi kastje, keurig aan de muur gemonteerd door de UPC installateur.

Als bonus meteen mijn Chello Plus op de verhoogde snelheid, haal nu echt continu (dus niet alleen bij uitschieters) 980 kB/s down en 112 kB/s up. Ik ben erg tevreden dus. Heb ook UPC Digital (digitale TV) over de zelfde kabel, werkt ook (nog steeds) prima.

@Edgar: de negatieve reacties op dit forum over digitale telefonie zijn als je goed kijkt voor 80% van slechts één gebruiker. Bij hem zal het ongetwijfeld goed fout zijn gegaan, maar ik heb inmiddels meerdere mensen op dit forum gezien waar het vlekkeloos werkt.

En nee, ook ik werk niet voor UPC.

Iik heb ook alleen maar een goede ervaring met UPC Digitale Telefonie sinds mijn installatie (18-11-2004).  Hetzelfde geldt voor de verhooging van mijn Chello Classic verbinding en mijn UPC Digital Televisie doet het nog prima.
 
Terug
Bovenaan