M
Member 37775
Een paar dagen zit ik nu op Tweak.
De 1000/1000 snelheid haal ik nog niet omdat KPN nog iets moet inregelen.
Nu komen er wel veel zeer grote verschillen aan het licht
Hier was het niet mijn IPv4 verbinding. Zie ook de NAT64 melding
Ziet er beter uit van de haalbare 700/700 voor nu.
Wel via mijn IPv6 verbinding.
De 1000/1000 snelheid haal ik nog niet omdat KPN nog iets moet inregelen.
Nu komen er wel veel zeer grote verschillen aan het licht
Hier was het niet mijn IPv4 verbinding. Zie ook de NAT64 melding
Ziet er beter uit van de haalbare 700/700 voor nu.
Wel via mijn IPv6 verbinding.

