Wat te zegen tegen monteur

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sance

Morgen komt een chello monteur om mijn verbinding te kijken want ik heb geklaagd dat het langzaam is en dat het vaak wegvaalt, ik heb nog geen nieuwe snelheid dus misschien hebben jullie paar tips voor mij die ik kan gebruiken om toch de nieuwe snelheiden wat eerder te krijgen? bijvoorbeeld wat ik moet zegen enz enz???
beetje sociale hacking tips ;D

Voor Chello Classic

A.U.B :D
 

Dennis_k

Forum Gebruiker
Berichten
272
Ligt eraan waar je woont. Als je in een buurt woont waar de versnellingen nog niet zijn doorgevoerd dan gaat dat niet

Ik zou gewoon vriendelijk blijven en vragen stellen in de trent van:

Ik heb pas geleden een mailtje gehad van jullie waarin staat dat ik al een tijdje kan genieten van de nieuwe snelheden. Maar ik heb nog geen verandering gemerkt. Kun je dar meteen wat aan doen.
 
N

NTT

Zeggen dat je wat problemen hebt ook met het TV-splittertje dat naar je slaapkamer loopt, en dat deze niet zo fijn werkt met hun aansluitdoos. Misschien zet ie er wel een extra versterkertje tussen.
 

waxmask

Forum Gebruiker
Berichten
17
Ik zou ff checken welk modempje je graag zou willen m.b.t uncappen of iets dergelijks (misschien vindt je het gewoon leuk om ermee te pielen) Zover ik nu zie is de Motorola 4200 wel een geinige waarmee je d.m.v. gemodde firmware zelfs shell toegang kan krijgen tot je modem (leuk om je MAC adres mee te wijzigen) Meeste monteurs hebben verschillende types liggen. Hier kwam ie eerst aanzetten met een 5100 maar die was van begin af aan al kapot en kwam ie terug van zijn auto met een 4100E, achteraf wel beter zo 8) Maar dat wist ik toen niet!
 
Topicstarter
Topicstarter
S

sance

thanks.
als ik deze modem kapot maak (met water???) zou ik dan weer hetzelfde model krijgen of mischien geven ze mij gewoon de niuwste voor de niewe snelheid?

meer tips zijn altijd welkom ;)
 
N

NTT

Dan krijg je een nieuwe zelfde model modem, en mag je weer een borgsom betalen. de vorige borgsom ben je dus kwijt.

Ik spreek uit ervaring met een plantengieter...
 
D

dano

gewoon netjus vragen misschien? ;D als je een rielekste monteur hebt doet hij dat vast wel, is beter dan vandalisme plegen op je eigen modem (modem kan er niks aan doen, hij is ook maar geplaatst;D)
 

DaMenaCe

Forum Gebruiker
Berichten
297
Je kan het aardig vragen, maar 99.9 % dat de monteur niets kan doen.
Hij zou het misschien wel willen, maar dit gebeurd op afstand.
 
E

ERiQ

NTT zei:
Dan krijg je een nieuwe zelfde model modem, en mag je weer een borgsom betalen. de vorige borgsom ben je dus kwijt.

Ik spreek uit ervaring met een plantengieter...

Flauwekul, tenzij je erbij verteld dat het waterschade is of omdat je de gieter er nog naast had staan terwijl de druppels nog uit je modem liepen.

De bliksem was in mijn ouwe modem (com21) geslagen. Monteur kwam langs met een nieuwe sb4200e modem in z'n hand. ff aansluiten, instellingen veranderd en klaar. Ik heb geen nieuwe borg hoeven betalen o.i.d.

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als je een nieuw modem krijgt kán het zijn dat je meteen de nieuwe snelheid mee krijgt. Tenminste, ik neem aan dat het op naam of datum van registratie gaat. In dat geval zal het alleen werken als je nieuw op het eurodocsis netwerk komt (en op dit moment dus nog een oud modem hebt).

Ik zou zeggen, als je modem toch kapot moet doe 't dan met 220V. Leuker effect en wat "realistischer" over te bregen 8)
 

waxmask

Forum Gebruiker
Berichten
17
Ik zal de topic wel gemist hebben, maar heeft iemand gelezen : " Hoe saboteer ik mijn modem?"
Meeste monteurs boeit het echt niet om een andere modem neer te hangen, zeker als het gaat om je snelheid te verbeteren, dan zal hij zoiets toch wel proberen, hij neemt jou modem gewoon weer mee en hangt em later net zo vrolijk weer bij iemand anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

V
Reacties
36
Weergaven
3K
Visser_
V
Bovenaan