T
Ton2e
Uitgangspunt:
Op lokatie is nu alleen het AOP aanwezig. Bedoeling is dat basispakket gebruikt gaat worden en dat er met een eigen modem het Internet (vanuit meterkast) verzorgd wordt en dat de bestaande coaxkabels voornamelijk voor DVB-C gebruikt gaat worden.
Iemand die het standaardpakket neemt wat moet die extra meespelen/aanschaffen om dit zo te kunnen aanleggen. Voor extra duidelijkheid: het is niet de bedoeling dat Internet via een STB in de kamer zal lopen. Sterkte, er is twijfel of er ooit via een STB gekeken zal gaan worden.
Op lokatie is nu alleen het AOP aanwezig. Bedoeling is dat basispakket gebruikt gaat worden en dat er met een eigen modem het Internet (vanuit meterkast) verzorgd wordt en dat de bestaande coaxkabels voornamelijk voor DVB-C gebruikt gaat worden.
Iemand die het standaardpakket neemt wat moet die extra meespelen/aanschaffen om dit zo te kunnen aanleggen. Voor extra duidelijkheid: het is niet de bedoeling dat Internet via een STB in de kamer zal lopen. Sterkte, er is twijfel of er ooit via een STB gekeken zal gaan worden.