Wat nu te doen na 4x bellen met HD ? ?

K

killer

Ik heb nu al 4x de HD aan de lijn gehad mbt de mediabox.
Gister helemaal geen beeld (geen signaal) en vanavond foutcode1 ?
Iedere keer als ik bel moet ik de stekker eruit trekken en de kabels omwisselen.
Net als de vorige medewerker, maar ik kom zo geen stap verder.

Alleen zeggen steeds ''Het moet bij U ergens in huis niet goed zitten''.
Ik heb de standaard aansluiting op de muur. Daarop de mediabox en daarvandaan naar de video en dan naar de tv.
Dit alles met dure Hirscmann antennekabels aangesloten (gekocht bij Fakkert, een speciaalzaak in Zwolle)

Zit het dan echt niet goed bij mij ?
 

visje

Forum Gebruiker
Berichten
436
gewoon zeggen dat je nu al 4 keer hebt gebeld en alles al bij lang bent geweest en dat er maar iemand langs moet komen om dat ding om tewisselen...
 

Robocop0860

Product Tester
Berichten
1.522
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste oplossing is,

Rustig blijven, alles opvolgen wat de HD zegt, dan komt er een moment dat het vragenlijstje is afgewerkt door de HD en gaat men een monteur sturen, werkt echt. Je word er wel een beetje moe van soms, maar je wint uiteindelijk wel.

Groetz,
Rob
 
Bovenaan