• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat Nou Stroomstoring ?¿?!!!

dipstaart

Forum Gebruiker
Berichten
286
Afgelopen donderdag begon mijn modem en die van velen anderen om de zoveel minuten uit te vallen. Ik heb smorgens, in de minuutjes dat me modem wel online was, 2x een mailtje naar chello gestuurd wat de oorzaak kon zijn. Hun reactie was dat ik mijn modempie maar eens een paar keer per dag moest testen en de resultaten naar hun op moest sturen....alleen is dit erg lastig als ie telkens uitvalt. Ik dus weer gemaild....2e reactie was dat ik moest bellen zodat ze mijn modem zelf eens konden meten. Nou ja, kheb dus maar nie meer gereageerd, want ik was ervan overtuigd dat het niet aan mun modem lag. En ik bleef dus met het probleem zitten.

s' Middags tussen 13:15 en 17:00 is in een groot deel de stroom uitgevallen. Niet dat het mij wat kon schelen, want ik woonde toch niet in het storingsgebied.

Vrijdag lees ik in de krant dat chello storing heeft ondervonden dóór die stroomstoring. Ik vind het echt zooooooo vreemd he dat de storing die ik en een paar anderen met mij 12 uur eerder begon dan de grote stroomstoring die UPC de schuld ervan geeft :-\ Soms vraag ik me toch af of ze wel op de hoogte zijn van storingen aangezien velen met mij er last van hebben gehad en dat ze dan toch nog mijn modem van net 4 maanden oud de schuld gaan geven :<> Ze proberen het misschien goed te doen, maar ze weten echt helemaal NIKS. Behalve de kleine simpele dingetjes dan hoe je bijv een netwerkkaartje moet installeren :)
 
dipstaart zei:
Afgelopen donderdag begon mijn modem en die van velen anderen om de zoveel minuten uit te vallen. Ik heb smorgens, in de minuutjes dat me modem wel online was, 2x een mailtje naar chello gestuurd wat de oorzaak kon zijn. Hun reactie was dat ik mijn modempie maar eens een paar keer per dag moest testen en de resultaten naar hun op moest sturen....alleen is dit erg lastig als ie telkens uitvalt. Ik dus weer gemaild....2e reactie was dat ik moest bellen zodat ze mijn modem zelf eens konden meten. Nou ja, kheb dus maar nie meer gereageerd, want ik was ervan overtuigd dat het niet aan mun modem lag. En ik bleef dus met het probleem zitten.

s' Middags tussen 13:15 en 17:00 is in een groot deel de stroom uitgevallen. Niet dat het mij wat kon schelen, want ik woonde toch niet in het storingsgebied.

Vrijdag lees ik in de krant dat chello storing heeft ondervonden dóór die stroomstoring. Ik vind het echt zooooooo vreemd he dat de storing die ik en een paar anderen met mij 12 uur eerder begon dan de grote stroomstoring die UPC de schuld ervan geeft :-\ Soms vraag ik me toch af of ze wel op de hoogte zijn van storingen aangezien velen met mij er last van hebben gehad en dat ze dan toch nog mijn modem van net 4 maanden oud de schuld gaan geven :<> Ze proberen het misschien goed te doen, maar ze weten echt helemaal NIKS. Behalve de kleine simpele dingetjes dan hoe je bijv een netwerkkaartje moet installeren :)


Nou helpen met die NIC doen ze niet! {Helldesk-Policy} En hoe kan je nou een test meting doen als je modem niet online is niet echt snugger van die helldesk-mail-beantwoorder.
 
Terug
Bovenaan