M
michiel2300
beste forum leden,
begin mei, heb ik net na de introductie van interactieve televisie gebruik gemaakt van de aanbieding met het tweejarig contract. Tot op heden is dit nog steeds niet adminstratief verwerkt.
Na de bestelling van het interactief totaal pakket met de aanbieding van de decoder van 130 euro, heb ik bij Ziggo de wijziging doorgegeven om van alles in één extra naar alles in één plus te gaan. Ook heb ik sport 1 en het digitaal totaal pakket opgezegd. Dit is per 1 augustus ook daadwerkelijk ingegegaan.
Ziggo zegt nu, meneer omdat u de downgrade en de digitale pakketen opgezegd heeft konden wij niet uw order voor interactieve televisie verwerken.
Ik heb de brieven bewaard en het is zo dat ik het interactief totaal pakket plus de decoder van 130 euro vóór de downgrade aanvraag besteld heb. Ziggo keert de zaakjes dus om.
Maar goed hier kon ik nog wel mee leven dus begin augustus nadat de downgrade verwerkt was ziggo opgebeld om alsnog het interactief totaal pakket te bestellen en dus administratief te verwerken.
Nu is dus het geval dat door een 'bug' in het order systeem en een 'onbekende' foutcode zoals de medewerker van de klantenservice netjes zei, het pakket dus nog stééds niet adminstratief verwerkt kan worden en ik dus ook nog steeds géén normale facturen ontvang.
Het probleem op dit moment is dat het KPN internetplus bellen en interactief tv is afgelopen en dat ik dus het kpn nummer wil gaan porteren maar dit kan niet zolang deze order blijft open staan. Ik ben dus ook sinds mei van dit jaar hier al mee bezig, zoals eerder te lezen is. Ik hoop misschien een tip te vinden hier van iemand over hoe ik dit op kan lossen.
In ieder geval bedankt voor het lezen, want ik heb in ieder geval even de frustratie van mij af kunnen schrijven.
ps. hoop dat ik het in het goede forum gepost heb ben hier niet zo handig mee.
Groeten Michiel
begin mei, heb ik net na de introductie van interactieve televisie gebruik gemaakt van de aanbieding met het tweejarig contract. Tot op heden is dit nog steeds niet adminstratief verwerkt.
Na de bestelling van het interactief totaal pakket met de aanbieding van de decoder van 130 euro, heb ik bij Ziggo de wijziging doorgegeven om van alles in één extra naar alles in één plus te gaan. Ook heb ik sport 1 en het digitaal totaal pakket opgezegd. Dit is per 1 augustus ook daadwerkelijk ingegegaan.
Ziggo zegt nu, meneer omdat u de downgrade en de digitale pakketen opgezegd heeft konden wij niet uw order voor interactieve televisie verwerken.
Ik heb de brieven bewaard en het is zo dat ik het interactief totaal pakket plus de decoder van 130 euro vóór de downgrade aanvraag besteld heb. Ziggo keert de zaakjes dus om.
Maar goed hier kon ik nog wel mee leven dus begin augustus nadat de downgrade verwerkt was ziggo opgebeld om alsnog het interactief totaal pakket te bestellen en dus administratief te verwerken.
Nu is dus het geval dat door een 'bug' in het order systeem en een 'onbekende' foutcode zoals de medewerker van de klantenservice netjes zei, het pakket dus nog stééds niet adminstratief verwerkt kan worden en ik dus ook nog steeds géén normale facturen ontvang.
Het probleem op dit moment is dat het KPN internetplus bellen en interactief tv is afgelopen en dat ik dus het kpn nummer wil gaan porteren maar dit kan niet zolang deze order blijft open staan. Ik ben dus ook sinds mei van dit jaar hier al mee bezig, zoals eerder te lezen is. Ik hoop misschien een tip te vinden hier van iemand over hoe ik dit op kan lossen.
In ieder geval bedankt voor het lezen, want ik heb in ieder geval even de frustratie van mij af kunnen schrijven.
ps. hoop dat ik het in het goede forum gepost heb ben hier niet zo handig mee.
Groeten Michiel