Wat moet ik daar nu mee het is niet te geloven

Johnvv

Forum Gebruiker
Berichten
100
Vandaag contact gehad met Ziggo klantenservice i.v.m. met een chat van 6 maart er waren toezeggingen gedaan in de chat die nog steeds niet zijn nagekomen na 8 minuten in de wacht ene K.... aan de lijn het eerste wat ze zei was daar heb je er weer zo één dus ik zei wat bedoelt u ik heb nog niks gevraagd gooit de klantenservice medewerkster zo de hoorn op de haak wat moet ik daar nu mee het is niet te geloven.
 
Als jij tot op de seconde nauwkeurig hebt gelogd wanneer dat was, kunnen ze maatregelen nemen. Neem aan dat ze wel eea opnemen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan maar als ik weer de Ziggo klantenservice belt dan ga ik het zelf ook opnemen ik vind het jammer dat het zo moet gaan sorry dat ik haar naam noemde al is het alleen de voor naam de mijne staat er toch ook ik heb niks verkeerd gedaan dus ook niets te verbergen
 
Hallo, ik had afgelopen woensdag een soortgelijke ervaring. Twee weken geleden gebeld dat mijn horizonbox niet lekker werkt. Internet via los modem loopt als een zonnetje. Horizon box loopt vaak vast, on-demand werkt niet etc. Klantenservice stelde vragen over de bekabeling. Ze vertelde dat de horizonbox steeds on en off-line ging. Ondanks dat het de afgelopen twee jaar goed werkte, kan daar iets aan mankeren. Afspraak gemaakt voor monteur. Als het aan de bekabeling in huis lag, moest ik betalen. Geen probleem, ik wil graag dat alles goed functioneert. Daar wil ik best voor betalen. Monteur kon twee weken later komen. Dat was woensdag..

Monteur kwam. Hij vond de bekabeling slecht. Prima, hij heeft er verstand van. Hij heeft kabels laten liggen, nieuwe connectoren geplaatst en nieuwe aansluiting op/in de muur. Los modem was niet
Nodig en kon prima via de
Horizon box. Ook prima. Modem afgekoppeld en ‘iets’ omgezet waardoor internet nu uit de horizon box komt.

Helaas, steeds wisselend on en off-line. Kwam ook in display te staan. Was dus de oorspronkelijke klacht van de horizon box. Maar omdat mijn internet daar nu ook door binnen komt, geen internet meer.

Ik bel klantenservice en leg ze het verhaal uit. Heeft de monteur de kabel vervangen? Nee, alleen de connectoren. Hij heeft gemeten en gaf aan dat alles goed was. “Koopt u eerst maar een nieuwe kabel” toen ik zei dat ik dat gek vond Bleek dat we het niet met elkaar eens waren. Toegegeven, ik raakte behoorlijk geïrriteerd. Ik had ingestemd met de betaling van de monteur, en nu verteld iemand aan de telefoon dat
Ik eerst maar een kabel moet kopen. Ik ben in elk geval beleefd gebleven. Toen ik nogmaals aan gaf dat ik het een. Teemde situatie vond werd de verbinding verbroken. Nog nooit zo iets meegemaakt. Ook niet in de beginjaren van UPC toen er redelijk wat klachten over de service waren.

Ik heb teruggebeld en kreeg een geschikte vent aan de lijn die zijn best heeft gedaan. Nieuwe monteur afspraak voor jawel, volgende week.

Omdat ik geen discussie over de kabels wil, meteen nieuwe kabel besteld. Ziggo keurmerk van Hirschmann. Alles aangesloten, nog steeds zelfde euvel.

Toen maar eens contact gezocht met ziggo via Messenger. Trof daar
Mensen met humor. Hen voorgesteld met de nieuwe bekabeling het oude modem terug te plaatsen en een Next box aan te vragen. Goed idee, dan hoeft de
Monteur waarschijnlijk ook niet te komen. Alles weer aangesloten. Horizon box werkt, maar met de oude storingen. Het
Modem meldt zich keurig aan.. maar geen internet. Nu twee dagen aan het appen met ziggo via Messenger. Mijn modem moet via de administratie aangemeld worden, en dat schijnt niet te lukken. Al twee dagen niet.
Ze vinden het zelf ook wel erg lang duren.... kortom, na jaren tevredenheid nu toch een hele bizarre ervaring. Vooral dat de telefoon. Vooral omdat de telefoonverbinding gewoon wordt verbroken door klantenservice.....

Ik wacht nu maar af wat er gaat gebeuren. Ik kwam op dit forum terecht toen ik zocht op internet en ziggo.. kon ik toch even mijn verhaal kwijt..
 
Modem wat afgemeld is bij Ziggo, weer terug aanmelden is een complete ramp.
Dat krijgen ze niet voor elkaar.
Enigste oplossing is nieuw modem bestellen, of genoegen nemen dat het via de Horizon loopt.

Maar je krijgt toch een Next? Of begrijp ik dat verkeerd?
En wat voor modem heb je nu?
Want als je nu geen ConnectBox hebt, krijg je bij de Next ook een ConnectBox geleverd.
 
Ja klopt, maar ze willen eerst dit modem weer op gang helpen om er zeker van te zijn dat straks met de Next allemaal goed werkt. Moet zeggen dat via Messenger de communicatie erg prettig verloopt. Ben vanmorgen ook teruggebeld door een andere afdeling van Ziggo. Ook dit contact verliep goed en netjes. Ik heb het idee dat erg nu goed aan gewerkt wordt. Ik wordt teruggebeld als er nieuws is..
Maar als ik je reactie lees, zouden ze net zo goed meteen de nieuwe spullen kunnen opsturen? Kan het ze eens voorstellen...
Bijzonder eigenlijk, hoe afhankelijk we van internet zijn geworden....
 
Terug
Bovenaan