wat me nu toch is overkomen wil je niet weten

H

Henriet

Na 4 jaar klachten over chello verbinding is er een wondertje gebeurt,
vrijdag 16-4-2004 telefoontje van een upc medewerker.er is een monteur (van upc zelf wist niet dat ze die hadden) op weg naar u toe,om de boel door te meten,JA ECHT NAAR 4 JAAR KLACHTEN DAT DE VERBINDING NIET GOED IS.( na 8 monteurs verder) en inderdaad na 10 minuten stond hij op de stoep.hij heeft alles nagekeken,en alles was goed ,hij ging de wijk in en kwam een half uur later terug,wat blijkt nu dat alle conectoren moeten vervangen worden en vele doorlussen verandert moeten worden, hij is totaal er 3 uur mee bezig geweest om het uit te zoeken over 1 week begint hij ermee nou ben ik benieuwd of het toch nog naar 4 jaar goed zal komen (heb eerder tegen een upc medewerker gezegt dat ik naar demon ging )  word ik nu pas serieus genomen ???? ben benieuwd  zijn er meer klachten op 6706 ????zou het graag horen :o ;D
 
Beste Henriet,

Ik heb hier, 3328, geen enkel probleem met mijn verbinding. Hopelijk komt het nu goed.
Hou vol en sterkte.................!

Ron
 
Beste Henriet,ik vind het heel spijtig wat er gebeurd is, het zal je maar overkomen 4 jaar is niet niks. misschien is Demon wel de beste oplossing.
zelf denk ik daar ook al over na, misschien heeft UPC wel geen geld genoeg om meer monteurs in dienst te nemen. maar ja wat het ook mag zijn, ik wens je veel succes toe en doe zoals ik af en toe de knop omzetten. groetjes Bumpers. 
 
j.dyk3 zei:
misschien heeft UPC wel geen geld genoeg om meer monteurs in dienst te nemen. 

ik heb voor mn telefoonverbinding van upc maar liefst VIER monteurs over de vloer gehad.
1 voor de aansluiting, die niet lukte
2 voor het doormeten
3 voor een nieuw groen kabeltje vanaf de straat
4 voor de definitieve aansluiting

geld en monteurs genoeg lijkt me....

luie donders daar bij upc, dat kost je vier jaar!
na 4 dagen zou ik het zat geweest zijn.

wat is dat toch in dit artikeltje met het getal 4...?
:)

basilogics
 
Ik zou een schadeclaim indienen en restitustie vragen voor een deel van je abbogeld......
4 jaar aankloten is buiten alle proporties....je betaalt al vier jaar voor een produkt wat niet goed is en dat je herhaaldelijk Chello de storingen hebt gemeld....8 monteurs gehad en  nu gaat er pas (wellicht) iets aan gedaan gaat worden..... :-\
 
Tony zei:
Ik zou een schadeclaim indienen en restitustie vragen voor een deel van je abbogeld......
4 jaar aankloten is buiten alle proporties....je betaalt al vier jaar voor een produkt wat niet goed is en dat je herhaaldelijk Chello de storingen hebt gemeld....8 monteurs gehad en  nu gaat er pas (wellicht) iets aan gedaan gaat worden..... :-\

schadeclaim?

wat een onzin! je hebt na een jaar de mogelijkhied om je abo op te zeggen. je gaat toch niet 4 jaar rond(laten)klooien. overdrijven is ook een vak. nee, in dit geval de eer aan jezelf houden en gewoon na een jaar opzeggen. er zijn nog meer internetmogelijkheden in nederland, hoor.

basilogics
 
Basilogics zei:
schadeclaim?

wat een onzin! je hebt na een jaar de mogelijkhied om je abo op te zeggen. je gaat toch niet 4 jaar rond(laten)klooien. overdrijven is ook een vak. nee, in dit geval de eer aan jezelf houden en gewoon na een jaar opzeggen. er zijn nog meer internetmogelijkheden in nederland, hoor.

basilogics

Is geen onzin......als er al 8 monteurs zijn geweest en nu pas serieus werk gemaakt wordt van de problemen dan zou ik een claim indienen.
Wie zegt dat Henriet de mogelijkheid heeft voor ADSL??
Internetmogelijkheden genoeg, zeg je .....maar je moet wel in een gebied wonen waarbij dat mogelijk is.... ;D

Punt blijft staan dat Chello haar een niet goed werkend produkt levert...en dat jij zegt....ik ben er weg van.....is jouw keuze.....

Maar bij mij kwamen ze er niet zo makkelijk vanaf....vandaar de claim...
 
Mijn probleem 2001-2003 Zelf heb ik ruim 1.5 jaar geen tot zeer slecht internet\tv gehad.
6 modems (COM21 en motorola) 9 verschillende monteurs, 57 Euro belkosten, 79 contactformulieren, 4 aangetekende brieven, nieuwe of andere tabs in de buurtkast, nieuwe buurtkastconectoren, 2 nieuwe buurt- en centrale kastversterkers, 37 pingdagen(monitor),4 wandcontactdozen en nog veel meer ,zoals onzinnige opmerkingen (firewall, babyfoon, ip fouten en dns fouten) Is nu eindelijk door een oplettende monteur/leidinggevende Dhr Ferdinant C. een monteur van UPC zelf (dus niet extern), (bij toeval, in vakantie tijd even invallen)wakker geschrokken van mijn enorme waslijst van storingen/meldingen en de tijd de het al in beslag genomen had.
Deze persoon is sinds dat moment ook de enigste die ik nog vertrouw (beloften en werkzaamheden). Nadat hij bij mij langs is geweest (een dag te laat dat wel maar dat kwam door foutieve afspraak persooneel in Nijmegen a 25 euro ) heeft hij voor het eerst namens UPC oprechte verontschuldigingen aangeboden. (volgende dag een bloemetje ontvangen +) Hij is van onderaf opnieuw begonnen en is niet eerder gestopt nadat de storing en de oorzaak verholpen was . Om de volgende 4 dagen kort te houden (rechtstreeks tel. nummer en mailadres gekregen) is geconcludeerd dat het niet dus bij mij liggen kon. Hij is samen met een goede monteur Henk J. M., alles wat vorige monteurs gedaan hebben na gaan lopen. Al snel kwamen ze bij het (opnieuw) pulsen van de kabels. En... Graven dus, 3 meter van de buurtkast.. tada! een losse krimverbinding die ook allang niet ,meer toegepast wordt. Na deze ertussen uit te hebben gesneden bleek deze gecorrodeerd te zijn en sterker nog hij was niet aangedraaid.
Voor de gehele wijk aansluiting zijn 28 nieuwe connectoren geplaatst op het punt waar alle kabels verbonden waren. Vanaf dat moment had ik 3 modems in huis. 1 com21 aan mijn systeem 1 motorola blind afgetakt. En 1 nieuw buitenom gelegde Com21.
En je raad het al, na 1,5 jaar was er nu al 2 weken storings vrij internet... langer dan ooit tevoren.
Nu begon alleen het ge-emmer met UPC over restitutie...

Mijn conclusie na zoveel manieren van contact met UPC/Chello is

Bellen heeft geen zin als je niet doordraaft of juiste persoon krijgt, wel kost het klauwen vol geld wachttijd (20 a 30 minuten) en ergenis want de persoon die er meestal alleen zit kan niet veel voor je doen als je echte problemen hebt.
Aangeven dat je iemand al gesproken hebt, werkt.
Laat je terug bellen soms doen ze het. Maar laat je zeker niet afwimpelen met ook ik hoor het wel, maak afspraken en laat de helpdesk je gegevens herhalen zodat je weet dat ze het noteren. (vooral je telnummer, heb alles gehad "kunt u dit herhalen"dat deze persoon dit niet kon) En vraag altijd om het case nummer.

Contactformulier simpel, van de 79 contactformulieren is geen 1 geweest die geholpen heeft. 90% is.er wordt aan gewerkt, of dit
Wij hebben uw vraag via het feedbackformulier ontvangen. Hierover informeren wij u als volgt.
We hebben uit uw e-mail begrepen dat u minder goede ervaringen heeft opgedaan met onze services. Dit is niet in overeenstemming met de service die wij u als abonnee willen verlenen. Uiteraard streven wij op korte- en lange termijn naar optimale kwaliteit, zowel op technisch- als ook op serviceniveau. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

En die termijn is dus heeeeeeel lang echter de oplossing is nog veel verder.

Gewone brief, hmm soms help het, is afhankelijk wat je schrijft en wie hem leest. Probeer altijd via supervisor.
Stop je accept giro in de brief ! als je echte problemen hebt. Dit vraagt om aandacht.

Aangeven te stoppen, no problem ze zijn je soms net zolief kwijt is mij gebleken

Bellen met andere nummers (van het bedrijf), werkt soms maar vaak niet.

Buurtonderzoek, maakt je sterk, ik was ook niet de enigste met de problemen, vraag monteur wie er allemaal op dezelfde kast zit.

Com21 heeft soms lange tijd nodig voor aanmelding en zoekt dan te lang door, reset je modem door hem van de voeding te halen.

Kijk mee met monteurs en vraag wat ze doen of gedaan hebben noteer de datums en de werkzaamheden (doe dit ook als je belt)
Vraag naar de meetwaarden en schrijf ze op, ook al snap je het niet gewoon doen.

en heb geduld.......je moet er veel van hebben.

UPC ..........pff

Ps. Ferdinant en Henk J bedankt.
 
Terug
Bovenaan