• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat komt er, en wat gaat er weg???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter picaan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

picaan

Iemand al enig idee wat er eind augustus, begin september voor nieuwe kanalen bijkomen en welke er verdwijnen? De voetbal kanalen zijn bekent, net zo als waarschijnlijk tmf pure. Maar komt er nog meer bij, en wat gaan ze nu weer weghalen?
 
Ik weet niet, ik persoonlijk hoop op Endemol's Misdaadnet t.z.t. Die wordt binnenkort iig wel toegevoegd bij Ziggo.
 
Inderdaad Alfons, laten we die niet vergeten!! Ik hoop er zelf ook nog altijd op.
 
Altijd leuk, weer een draadje over nieuwe zenders!! ;)

Laat ik eens origineel zijn, mijn grootste hoop is VH1 CLASSIC!

Daarnaast blijf ik hopen op Misdaadnet, Comedy Central Family en de ontbrekende regiozenders.
 
Gertjan2 zei:
Laat ik eens origineel zijn, mijn grootste hoop is VH1 CLASSIC!

ben ik de enige die tevreden is met het huidige aanbod muziek zenders? vh1 classic is dan ook geen zender die ik "mis", veel liever zie ik een zender als misdaadnet. en mischien ook wel een speciaal E-games kanaal.
 
En weer allemaal wensen. Dat was niet de vraag.
Ontopic aub.
 
Ik wil niet vervelend zijn maar ook mijn grote wens is en blijft

VH1 Classics. Als er een alternatief was, buiten de schotel, zou ik

dat zeker aangrijpen om die zender te kunnen binnenhalen !!! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan