J
jor
iemand bekend met het fenomeen dat mijn anologe tv gaat storen na een tijdje.
haal ik de stekkers even uit de splitter en plaats hem terug,storing weg.
en lijkt of er zich een bep spanning opbouwd die resulteert in storing.
verder heb ik ook dtv maar de storing is bij de anologe tv's.
graag een oplossing hiervoor!
bvd
haal ik de stekkers even uit de splitter en plaats hem terug,storing weg.
en lijkt of er zich een bep spanning opbouwd die resulteert in storing.
verder heb ik ook dtv maar de storing is bij de anologe tv's.
graag een oplossing hiervoor!
bvd

om toch een antwoordt te krijgen,en het is inderdaad zo dat ik een oudekabel aan een c12 kabel heb verbonden dmv hirsch spliter.alleen is het niet zo makelijk om een nieuwe kabel binnendoor te trekken in mijn huis.