• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat is nu weer AnyTime bij FreeTime (ATFT) op upc online

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

Wat is nu weer AnyTime bij FreeTime (ATFT) op upc online
Weet wel wat Freetime is en ook wat Anytime inhoud maar dan zie ik weer een stukje faktuur waar Freetime staat, stukje verder weer een ander stukje Faktuur "AnyTime bij FreeTime"
op upc online weer een stukje faktuur verder staat dan weer "AnyTime bij FreeTime (ATFT)"
wat bedoelen ze met Anytime "bij" Freetime wat is nu weer de betekenis van "bij"
 
Basis bellen is betalen per seconde.
Freetime is betalen per seconde behalve 's avonds/'s nachts en het weekend.
Anytime is een aanvulling om gedurende de uren dat het met Freetime niet gratis is toch gratis te bellen.
Dus om 24 uur / dag gratis te bellen, moet je Freetime + Anytime hebben.
 
Zo wordt het nu eenmaal in het systeem verwerkt.

Ik heb Power+AnyTime en dan staat er toch op Factuur Online bij produkten: Power+FreeTime,
hoor je toch via 0800-2233311, dat mijn verbruik voor mijn pakket "Digitale Telefonie FreeTime is ...."
en staat er ook op de factuur ATFT (AnyTime bij FreeTime)

Al is het misschien verwarrend, je zal zien, dat het op de factuur straks allemaal wel korrekt wordt verwerkt. :)
 
Digitale Telefonie AnyTime is eigenlijk een niet-bestaand abonnement. Als je een abonnement hebt op de korting/dienst/optie AnyTime, dan zijn gesprekken naar alle vaste nummers in Nederland.

Jij hebt dus een abonnement op Digitale Telefonie Freetime, mét AnyTime. Je kunt ook een abonnement hebben op Digitale Telefonie Basis, mét AnyTime.
 
Alleen kost Anytime bij Basis 10 euro, zodat de uiteindelijke kosten gelijk zijn.
 
Bij mij staat er bij online factuur op www.upc.nl/mijnupc/
UPC Digitale Telefonie Freetime
mijn was verteld dat ik over was gezet naar UPC Digitale Telefonie Anytime
Klik ik op Bekijk facturen
staat er Korting eerste jaar totaalpakket Power + FreeTime 33,57eur
(wat volgens mij toch 29,95 moet zijn maar daar kan ik mee leven)
Kijk ik een stukje verder staat er
Gratis diensten (Digitale) Telefonie AnyTime/FreeTime
Kijk ik nog een stukje verder staat er
AnyTime bij FreeTime
AnyTime bij FreeTime (ATFT)
Het is dus erg verwarrend zelfs bij de helpdesk begrijpen ze me niet :-\
Het leukste is dan nog dat ze nu nog geen 4weken of zo nadat ik dat jaarcontract afsluit ze weer met een nieuw abo komen met power + Anytime voor 29,95 zie ook het tv spotje.
Alles is zeeeeeer verwarrend waarom betaal ik bijvoorbeeld,
Power + FreeTime 33,57eur
en geen 29,95
Nog zo iets raars toen ik het abonement net had afgesloten
heeft die jongen het direct veranderd voor mij omgezet.
Ik zag toen op upc online enige dagen geen "UPC Digitale Telefonie Freetime" staan maar
UPC Digitale Telefonie Anytime
enige tijd later stond er deneens UPC Digitale Telefonie Freetime



Mischa zei:
Zo wordt het nu eenmaal in het systeem verwerkt.

Ik heb Power+AnyTime en dan staat er toch op Factuur Online bij produkten: Power+FreeTime,
hoor je toch via 0800-2233311, dat mijn verbruik voor mijn pakket "Digitale Telefonie FreeTime is ...."
en staat er ook op de factuur ATFT (AnyTime bij FreeTime)

Al is het misschien verwarrend, je zal zien, dat het op de factuur straks allemaal wel korrekt wordt verwerkt. :)
 
Terug
Bovenaan