• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat is met mijn Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BertK!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BertK!

Ben net mij Ziggo aan het raadplegen en ik denk ik zie niet goed.

Sinds september 2008 klopt mijn Administratie niet...
Vandaag zie ik dat het eindelijk is aangepast. (Alleen er staat nog digitaal totaal en ik wil dit niet...ik wil alleen digitaal zonder extra pakketten)

Staat er alles 4 keer.... 4x internet iedere smartcard staat er 2x op
met iedere keer dubbel abbos....

Is er een storig of wat is dit?? Straks gaan ze 4x berekenen..
 
Dat zal wel een storing zijn, ik zie hier hetzelfde euvel op mijn beeldscherm verschijnen.
 
Had ik ook deze week en is inmiddels ook verholpen. Ik dacht al dat het kwam omdat ik HD-tv had laten activeren afgelopen week. Maar gelukkig weer in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan