H
hein
Hallo,
Ik woon in heerhugowaard en heb het snelste abbo.
ik download nog wel eens een film of iets dergelijks uit de nieuwsgroepen.
De opstelling is als volgt, een ube moden, niet wifi( na 20 jaar klant zijn krijg je die niet) en daarachter een sitecom wif router.
Bedraad , de laptop via een kabel naar de router haal ik bijna 2 mb via de Ziggo newsserver en 5 mb via eweka.
Regelrecht op het modem levert hetzelfde resultaat op.
Wat ik graag wil weten is jullie download snelheid en hoe.
mijn laptop heeft een broadcom netwerkkaart tot 100 mb
is volledig bijgewerkt qa drivers en draait onder win7 prof.
Ik ben het een beetje zat, dat mijn 120 mb abbo dit is wat ik er voor terug krijg.
Ik hoor het graag.
Hein
:frons:
Ik woon in heerhugowaard en heb het snelste abbo.
ik download nog wel eens een film of iets dergelijks uit de nieuwsgroepen.
De opstelling is als volgt, een ube moden, niet wifi( na 20 jaar klant zijn krijg je die niet) en daarachter een sitecom wif router.
Bedraad , de laptop via een kabel naar de router haal ik bijna 2 mb via de Ziggo newsserver en 5 mb via eweka.
Regelrecht op het modem levert hetzelfde resultaat op.
Wat ik graag wil weten is jullie download snelheid en hoe.
mijn laptop heeft een broadcom netwerkkaart tot 100 mb
is volledig bijgewerkt qa drivers en draait onder win7 prof.
Ik ben het een beetje zat, dat mijn 120 mb abbo dit is wat ik er voor terug krijg.
Ik hoor het graag.
Hein
:frons:


ops: