M
MartCom
Bron: Telegraaf
Apple meer waard dan België
AMSTERDAM - Apple is niet 's werelds grootste bedrijf, dat is Microsoft. Maar het wél meer waard dan België.
Dat heeft de Belgische site Econoshock becijferd.
De site heeft de waarde van alle Belgische aandelen bij elkaar opgeteld en die vergeleken met de waarde van de aandelen Apple.
Positief voor de status van de Belgen is wel, dat General Electric door de financiële crisis zo ver is gedaald, dat de Belgische aandelenmarkt nu weer meer waard is dan de aandelen van dat concern.
persoonlijk heb ik liever een een fraaie Mac ipv een Belg, hoewel daar zeer plezante mensen tussen zitten
Apple meer waard dan België
AMSTERDAM - Apple is niet 's werelds grootste bedrijf, dat is Microsoft. Maar het wél meer waard dan België.
Dat heeft de Belgische site Econoshock becijferd.
De site heeft de waarde van alle Belgische aandelen bij elkaar opgeteld en die vergeleken met de waarde van de aandelen Apple.
Positief voor de status van de Belgen is wel, dat General Electric door de financiële crisis zo ver is gedaald, dat de Belgische aandelenmarkt nu weer meer waard is dan de aandelen van dat concern.
persoonlijk heb ik liever een een fraaie Mac ipv een Belg, hoewel daar zeer plezante mensen tussen zitten

Ik kom de maand zo wel door 


