• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat is je aandeeltje Apple nu waard?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MartCom
  • Startdatum Startdatum
M

MartCom

Bron: Telegraaf

Apple meer waard dan België

AMSTERDAM - Apple is niet 's werelds grootste bedrijf, dat is Microsoft. Maar het wél meer waard dan België.

Dat heeft de Belgische site Econoshock becijferd.
De site heeft de waarde van alle Belgische aandelen bij elkaar opgeteld en die vergeleken met de waarde van de aandelen Apple.
Positief voor de status van de Belgen is wel, dat General Electric door de financiële crisis zo ver is gedaald, dat de Belgische aandelenmarkt nu weer meer waard is dan de aandelen van dat concern.


persoonlijk heb ik liever een een fraaie Mac ipv een Belg, hoewel daar zeer plezante mensen tussen zitten ;)
 
De iBelg is er in drie uitvoeringen.

De iWaal, iVlaming en iBrussel.
Breng deze drie nooit en te nimmer samen in dezelfde ruimte :D
 
Zijn dat dan die iBelgen die van die lekkere iPadtatten bakken?
 
Laagste stand dit jaar was $189 en nu staan ze op $308
Je zou er maar 20.000 gehad hebben......
Ruim 2 ton in de pocket 8)
 
let even op er is 51 miljard dollar te besteden op dit moment bij Apple inc,er zijn berichten om sony over te nemen.
in iedergeval zal het een producent worden die audio en video produceert,men wil al jaren hier een speler worden,net als met de GSM's.

En ik begrijp echt niet waarom ik geen aandelen heb helaas :(
 
Terug
Bovenaan