Ik zie dat de gene die een Z3i abonnement hebben de gelukkige zijn die naar 40 Mb/Sec gaan. Ik neem aan dat dit abonnement niet hetzelfde is als z3-extra? Oftewel alles in één extra?
Z3i is eigenlijk een buitenbeentje...
Het is nog nooit gekoppeld aan een pakket (binnen oud Multikabel) en dat zal men ook niet doen. Z3i was het snelle Multikabel Extra, Casema Mega (geloof ik) en @Home Mega. Maar goed, het is
niet Z3 òf in pakketvorm Alles in 1 Extra. Z3i stond altijd garant voor de snelste verbinding. Voor
Ziggo tijd was dat bij Multikabel 22Mbit down en 1.5Mbit up en moest de tegenpool worden van het snelste UPC-abbo van 24Mbit.
De 'oude' snelheid van Z3i is inmiddels bijna ingehaald door de snelheid van 'Alles in 1 Extra'. Aangezien Z3i in principe niet erg aantrekkelijk meer is, vanwege de op stapel staande gigantische snelheidsverhoging van 'Alles in 1 Extra' in het 2e kwartaal van 2009, probeert men de meeste gebruikers toch over te halen om naar 'Alles in 1 Extra' te gaan. Zeker gezien de snelheidsvehoging ten opzichte van Z3i en de EuroDOCSIS 3.0 modem die ze gaan krijgen vanaf april (uitgezonderd de testers die er nu al 1 hebben) is de overstap natuurlijk nog veel makkelijker, aangezien die personen dan al de juiste modem hebben om naar 'Alles in 1 Extra' met 50Mbit over te stappen.
Maar goed, dit was Z3i in een notendop
PS Ik ben overigens vorig jaar mei overgestapt van Z3i naar 'Alles in 1 Extra'. Geen spijt van gehad, zit nu alweer op 20Mbit en de toekomst ziet er rooskleurig uit (Q1 2010 80Mbit down/10Mbit up).