- Berichten
- 144
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik ben op zoek naar het max. aantal mailadressen in 1 mailtje.
Heb al gegoogled, daar lees ik dat de provider dit inperkt en afhankelijk van de verbinding een beperking legt aan het max. aantal mailadressen.
Zelf gebruik ik Outlook2010 met een Ziggo mailadres / smtp tls-verbinding.
Bij de helpdesk van ziggo krijg ik te horen dat je maar max 10 mailadressen gebruiken kunt en dat dit bepaald wordt door het mailprogramma??!! Heb daar vraagtekens bij of dit wel klopt.
Heb al gegoogled, daar lees ik dat de provider dit inperkt en afhankelijk van de verbinding een beperking legt aan het max. aantal mailadressen.
Zelf gebruik ik Outlook2010 met een Ziggo mailadres / smtp tls-verbinding.
Bij de helpdesk van ziggo krijg ik te horen dat je maar max 10 mailadressen gebruiken kunt en dat dit bepaald wordt door het mailprogramma??!! Heb daar vraagtekens bij of dit wel klopt.