Sinds gisteren is de frequentie waarop BBC HD , Slam TV, Brava TV en Fox Life HD erg slecht. alleen maar blokjes in beeld en haperingen. Er is hier niets veranderd. Ik woon in het UPC gebied Zuid Oost Brabant.
Hebben hier meer mensen last van? De rest van de zenders zijn goed.
Hebben hier meer mensen last van? De rest van de zenders zijn goed.
alles ok