• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat is er met de frequentie waar oa slam tv opzit.

Berichten
172
Sinds gisteren is de frequentie waarop BBC HD , Slam TV, Brava TV en Fox Life HD erg slecht. alleen maar blokjes in beeld en haperingen. Er is hier niets veranderd. Ik woon in het UPC gebied Zuid Oost Brabant.
Hebben hier meer mensen last van? De rest van de zenders zijn goed.
 
Worden deze zenders nu op een andere frequentie uitgezonden? Ik heb dat een jaar geleden ook gehad. Toen bleek dat die zenders op een veel lagere frequentie zaten en dat mijn oudere wandcontactdoos daar storing op gaf (oorzaak hier op forum gevonden). Leek mij in eerste instantie onwaarschijnlijk. maar na vervangen wcd werkte alles weer prima zonder storing of blokjes.
 
Ze zitten op de 124 mhz. en werkte voorheen perfect. Nu ook weer. is 24 uur slecht geweest.
 
terrestrial zei:
controlleer de uploadwaarde van je modem eens. Hoeveel dB is die?

Wat heeft upstream nu temaken met iets wat je binnen krijgt(downstream)? volgens mij weinig toch, volgens mij heb je nu juist meer aan de waardes van je downstream.
 
Terug
Bovenaan