• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat is er aan de hand?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wolter
  • Startdatum Startdatum
W

Wolter

Het was half 2 en onze internt en telefoonmodems vallen uit.Het modem van de buren ook waaro ook wij ook beschikking hebben over hun verbinding.Modem buren komt terug online en er is weer internet.Mijn 2 modems komen niet meer online er is een down en upstream maar online blijft knipperen en de 2 modems starten opnieuw en dat blijft zich herhalen.Verbinding van buren waar we ook gebruik van kunnen maken doet het maar me eigen 2 modems niet ,wat kan hier aan de hand zijn???? Up en Down leds branden maar online blijft knipperen en na enige tijd restaren bijde modems weer.
 
Vriendin van me zit ook in de buurt van jouw postcode en heeft ook geen internet... zal wel een storing zijn.
 
Klopt, de verbinding in Leeuwarden klappert nogal vandaag. Soms weer wel een paar uur, dan plots weer niet.
DTV blijft wel werken, het is enkel internet en telefonie.
Bij bellen vanochtend kreeg ik meteen al op het bandje te horen dat er in onze woonplaats een storing is.

Nu maar hopen dat het enkel bij 4 november blijft en dat we op 5 november (wat het inmiddels al is ;) ) er weer klaar mee zijn.
 
in 6942 DIDAM heb ik geen Telefoon, geen Internet, geen TV.
Was tot 00:20 ongeveer in orde......
 
Heb in Lucht uw Hart een ander topic open want bijten de 25 uur storing is er nog wel meer niet goed bij UPC en stond ik weer echt verbaast en in 2 dagen tijd ook 46 euro aan bel-te-goed armer.
 
In 9172 is het er ook niet beter op geworden en de snelheid is ook nog eens minder dan voorheen.
Het is begonnen na de werkzaamheden in de nacht van 29/10 op 30/10.
Na de vorige werkzaamheden hadden we ook al meer dan een maand last van klapperende verbindingen.
 
Capricorn zei:
In 9172 is het er ook niet beter op geworden en de snelheid is ook nog eens minder dan voorheen.
Het is begonnen na de werkzaamheden in de nacht van 29/10 op 30/10.
Na de vorige werkzaamheden hadden we ook al meer dan een maand last van klapperende verbindingen.

hier precies het zelfde ook na onderhoud geen snelhied meer upload is om tejanken van de 6Mb nog geen eens 3Mb twee nieuwe modems gehad maar upc ken het niet oplossen
 
Terug
Bovenaan