Wat is "EndPointPortal redirect"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuipy

Forum Gebruiker
Berichten
3
Kan iemand mij helpen?

Net de Samsung C7140A geïnstalleerd met Dongel, Wi-fi is beschikbaar.

Krijg als ik de rode knop indruk de volgende melding:

"iTV 007 is tijdelijk niet beschikbaar a.g.v. ontbreken EndPointPortal redirect".

Ik heb softwareversie 013.002.620, de laatste update ----/--/-- en nieuwe update uitvoeren is niet mogelijk. Krijg dit tekentje in beeld .

Is überhaupt interactieve TV nu mogelijk via dit apparaat?
 

Zapp Brannigan

Forum Gebruiker
Berichten
3.611
Heeft de decoder wel een IP-adres en dergelijke gekregen? Volgens mij onder MENU→Instellingen→Netwerkinstellingen en dan Informatie of zo. Ik had geregeld dat dit niet het geval was en heb uiteindelijk maar alles statisch ingesteld.
 
Topicstarter
Topicstarter
K

Kuipy

Forum Gebruiker
Berichten
3
Ja, automatisch:IP 192.168.2.7; Gateway 192.168.2.1

Wat zou je handmatig instellen?
 

Zapp Brannigan

Forum Gebruiker
Berichten
3.611
Mijn probleen was dat hij juist geen adres kreeg, dat is hier niet het geval. Waar bij jou het probleem zit zou ik niet weten. Misschien dat Ziggo met onderhoud bezig is, of zo; ik doe niet mee met de pilot, en heb dus geen toegang tot het forum daarvoor.
 
Topicstarter
Topicstarter
K

Kuipy

Forum Gebruiker
Berichten
3
Ik doe ook niet mee aan de pilot. Bedoel je dat zolang de pilot loopt je geen interactieve Tv hebt? Tot wanneer loopt die eigenlijk? Je leest zoveel info, je weet niet meer wat nu de status is!

Kan je überhaupt interactieve tv met dit ding ontvangen?
 

Zapp Brannigan

Forum Gebruiker
Berichten
3.611
ITV werkt best goed op dit apparaat, behalve dat de hele interface volkomen ruk is: je navigeert je de pletter voordat je eindelijk iets kunt bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan