S
starter
ik heb gister de TC7200 ontvangen als vervanger voor mijn cisco3208. Helaas ondersteunde mijn antieke WRT54G geen hogere snelheden dan 54Mbs, dus de draadloze router van UPC ontvangen. Prima service.
Maar...het draadloze bereik valt wat tegen. Op de 1e verdieping is de snelheid niet hoger dan met de WRT54G.
Nu is mijn idee om een repeater te gaan gebruiken en die bijvoorbeeld in de hal te plaatsen, zodat het signaal naar de 1e verdieping wordt versterkt. Maar wat is een goede en betaalbare repeater die doet waar ie voor bedoelt is?
Ik werk op 2,4 Ghz. 5Ghz is, door een aantal antieke apparaatjes, nog niet aan mij besteed.
En wat is het verschil tussen een repeater en een access point?
Maar...het draadloze bereik valt wat tegen. Op de 1e verdieping is de snelheid niet hoger dan met de WRT54G.
Nu is mijn idee om een repeater te gaan gebruiken en die bijvoorbeeld in de hal te plaatsen, zodat het signaal naar de 1e verdieping wordt versterkt. Maar wat is een goede en betaalbare repeater die doet waar ie voor bedoelt is?
Ik werk op 2,4 Ghz. 5Ghz is, door een aantal antieke apparaatjes, nog niet aan mij besteed.
En wat is het verschil tussen een repeater en een access point?