H
Hessel!
Ik wacht nu een week op het moment dat mijn nummer van de oude telefonie provider wordt overgezet naar Ziggo. Als ik nu bel met Ziggo komt het nummer van mijn oude provider al wel in de nummer melder te staan, maar een telefoontje komt nog binnen via mijn oude provider. Als ik een vraag stel via Tess hierover krijg ik het volgende antwoord :
"Zodra wij je machtigingsformulier hebben ontvangen en je de activatiecall hebt uitgevoerd, wordt je telefoonnummer binnen zeven werkdagen overgenomen. Je ontvangt een bevestiging van je oude aanbieder dat het telefoonnummer is overgenomen met de datum van overname. Vanaf deze datum kun je bellen en gebeld worden via Ziggo."
Het machtigingsformulier is verstuurd. Ik kan bellen met Ziggo, maar nog niet gebeld worden. Het nummer is al bekend bij Ziggo. Ik heb nog geen bevestiging gekregen van mij noude provider.
Maar wat is een activatiecall? Betekend dit gewoon het activeren van het modem via internet?
"Zodra wij je machtigingsformulier hebben ontvangen en je de activatiecall hebt uitgevoerd, wordt je telefoonnummer binnen zeven werkdagen overgenomen. Je ontvangt een bevestiging van je oude aanbieder dat het telefoonnummer is overgenomen met de datum van overname. Vanaf deze datum kun je bellen en gebeld worden via Ziggo."
Het machtigingsformulier is verstuurd. Ik kan bellen met Ziggo, maar nog niet gebeld worden. Het nummer is al bekend bij Ziggo. Ik heb nog geen bevestiging gekregen van mij noude provider.
Maar wat is een activatiecall? Betekend dit gewoon het activeren van het modem via internet?
.