F
Forumschorem
Hallo,
Ik ga binnenkort verhuizen en nu probeer ik mijn adreswijziging door te geven, maar ik word constant tegengewerkt door die rare opties van de Ziggo site en klantenservice.
Zo ben ik een oude Wanadoo/Casema/Orange klant. Ik heb mijn gegevens ingevuld, en op de 2e pagina moet je een internetabonnement kiezen. Maar ik zou niet weten welke!
Bij 'Mijn Gegevens' staat Orange Cable Broadband Premium. Er wordt ook nergens uitleg gegeven over wat wat is geworden. Z1? Z2?? Z3
Bovendien staat het bedrag wat ik betaal per maand er ook niet tussen. Ik begrijp hier geen hol van. Welk abonnement moet ik kiezen om mijn verhuizing goed te laten verlopen?
En Ziggo heeft kennelijk ook iets tegen FireFox, aangezien de helpballonnetjes niet werken in versie 3.
Nou, toen dacht ik; 'laat ik eens bellen met de klantenservice'. Ik bellen, postcode intoetsen etc. Kom je bij dat keuzemenu, kies je de optie 'verhuizingen en/of andere wijzigingen' (optie 2), blijkt dit alleen maar voor het activeren of deactiveren van je telefonie-abonnement te zijn.
En waar is de optie dat ik direct met de helpdesk wordt doorverbonden
?? Juist, die staat er niet tussen! Wat is dit voor shit Ziggo?? Dit noem ik niet echt klantvriendelijk.
Als iemand mij kan helpen...graag! Want ik begin aardig geirriteerd te raken door dit onnozele gepruts.
Ik ga binnenkort verhuizen en nu probeer ik mijn adreswijziging door te geven, maar ik word constant tegengewerkt door die rare opties van de Ziggo site en klantenservice.
Zo ben ik een oude Wanadoo/Casema/Orange klant. Ik heb mijn gegevens ingevuld, en op de 2e pagina moet je een internetabonnement kiezen. Maar ik zou niet weten welke!
Bij 'Mijn Gegevens' staat Orange Cable Broadband Premium. Er wordt ook nergens uitleg gegeven over wat wat is geworden. Z1? Z2?? Z3
Bovendien staat het bedrag wat ik betaal per maand er ook niet tussen. Ik begrijp hier geen hol van. Welk abonnement moet ik kiezen om mijn verhuizing goed te laten verlopen?En Ziggo heeft kennelijk ook iets tegen FireFox, aangezien de helpballonnetjes niet werken in versie 3.
Nou, toen dacht ik; 'laat ik eens bellen met de klantenservice'. Ik bellen, postcode intoetsen etc. Kom je bij dat keuzemenu, kies je de optie 'verhuizingen en/of andere wijzigingen' (optie 2), blijkt dit alleen maar voor het activeren of deactiveren van je telefonie-abonnement te zijn.
En waar is de optie dat ik direct met de helpdesk wordt doorverbonden
?? Juist, die staat er niet tussen! Wat is dit voor shit Ziggo?? Dit noem ik niet echt klantvriendelijk.Als iemand mij kan helpen...graag! Want ik begin aardig geirriteerd te raken door dit onnozele gepruts.