Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft Ziggo je een TC7210 aangeboden? Ik heb er geen ervaring mee, maar het is het proberen waard:
"The TC7210 sporting 16 downstreams by 4 upstreams and next gen dual band .11ac Wi-Fi, already got EuroDOCSIS 3.0 and EuroPacketCable 1.5 certified by Cable Labs last October. Since end of June, it is also officially Wi-Fi 802.11ac & WMM-Power Save certified;
What’s more, with the TC7210 and TC7230 Technicolor continues to introduce Qeo & new value-added apps such as Broadpeak NanoCDN, Wi-Fi Doctor® and JDSU Spectrum Analyzer to its cable gateway range."
https://www.technicolor.com/en/who-we-are/press-news-center/news/successful-certification-new-cable-gateways
Er zitten wat verbeteringen op gebied van WiFi t.o.v. de TC7200 als je het zo leest.
Maar als je echt een goed WiFi signaal wilt is de beste oplossing meestal een los kabelmodem in bridge mode, en dan daarachter een eigen router. Je hebt dan wat meer vrijheid in plaatsing van de antenne's.
Of je plaatst een een extra accespoint.