• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat ik me dan toch afvraag..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jetset
  • Startdatum Startdatum
J

jetset

Ik vraag me zo langzamerhand toch echt af wat het gemiddelde IQ van een UPC medewerker is..

Probleem is het volgende:
Onlangs zijn wij overgestapt van een UPC alles in 1 pakket naar een Tele2 3 in 1 pakket.
Alles goed en aardig TELE2 monteur installeert de boel netjes,
en geeft mij vervolgens een opzeg-kaart om UPC op te zeggen.

Omdat de opzeg kaart enkel alleen voor de kabel is, heb ik een extra brief mee gestuurd waarin ik meldt
dat ik tevens ook mijn andere diensten. Digitale TV, Internet, Telefonie (rekening houdend met de maandelijkse opzeg termijn) met de eerst beschikbare wil opzeggen.

Na 3 weken wachten krijg ik doodleuk een brief terug van UPC, met de mededeling dat mijn kabel diensten niet opgezegt kunnen worden omdat ik een abbonoment heb Digitale TV, Internet, Telefonie..
Terwijl ik in DEZELFDE ENVELOPPE een brief heb gedaan waarin ik duidelijk aangeef dat ik Digitale TV, Internet, Telefonie OOK wil opzeggen >:(
ik snap ook wel dat de kabel niet opgezegd kan worden zolang je de digitale diensten van UPC nog in gebruik heb.

Tevens is mijn verzoek in die om mij een eindafrekening te sturen, met alle eventueel openstaande rekeningen en eventuele andere kosten ook nog niet in behandeling genomen.

Ik weet niet waar UPC mee bezig is, maar nu moet ik dus weer schrijven, en duurt het waarschijnlijk weer 3 weken voor dat ik iets hoor.
Hierdoor ik wel weer voor `n maand betalen, terwijl UPC er allang uit had kunnen zijn als ze hun werk beter zouden doen, en hun volledige medewerking geven, als men de UPC diensten opzegt.
Wat een stiekeme manier om iemand die UPC de rug toekeert op deze manier te straffen.
>:(

Misschien wel weer een leuke zaak voor de ombudsman..
 
Is het niet zo dat een alles-in-1 pakket een jaarcontract betreft? Dus dat klopt dan ook dat je die niet zo maar kan opzeggen. Ik heb dat namelijk ook en die kan je niet tussentijds opzeggen, tenzij je het af wilt kopen. Op MIJN UPC (vervolgens naar Mijn abonnementen) kan je ook zien voor hoeveel maanden je dat dan moet doen.

Sterkte ermee!
 
Probeer het eens te regelen met deze webcare medewerker van UPC genaamd Wassily.

Even in het kort jouw verhaal en vermelding van jouw postcode en huisnummer...gaat het meestal wel goed ;)
 
Bellen met de afdeling opzeggingen en het is ook binnen 5min geregeld :)
 
Terug
Bovenaan