H
Hepa1964
Gezien het feit dat sinds een paar dagen de streams voor Android bewust geblokkeerd worden door Ziggo vraag ik mezelf af:
Wat voor belang heeft de Ziggo organisatie om alleen Apple streams toe te staan? Ik vermoed dat de firma Apple een heeel
klein bedragje laat toekomen aan IEMAND binnen de Ziggo organisatie om deze blokkering tot stand te brengen. Uiteraard komt Apple's hele kleine bedragje natuurlijk niet bij de Ziggo organisatie terecht want dan laat Ziggo zich OMKOPEN, wat bij wet verboden is. Tevens zou dit met de huidige transparantie snel aan het licht komen. Maar als slechts IEMAND zich heeft laten omkopen, en het komt naar buiten, dan geef je die IEMAND een berisping. Wat daarna natuurlijk weer gecompeseerd wordt met een veel dikkere bonus voor IEMAND. Wat op zich niet strafbaar, maar wel onethisch is. Zelfs als omkoping niet aangetoond kan worden vraag ik me af of deze aktie wel mag? Want de "betalende client" van Ziggo met een Android tablet wordt benadeeld. En dat heet WILLEKEUR,
wat ook weer bij wet verboden is. Uit mijn relaas tot nu toe kunt u afleiden dat ik geen Apple tablet heb, dat is overigens een wel overwogen keuze om dat ik de policy van Apple volstrekt afwijs. Apple bepaalt nl. voor zijn klanten wat goed voor ze is. En ik verkies de volledige vrijheid van het Android systeem waarbij een ieder vrij is in het creeeren en gebruiken van toepassingen op zijn systeem. Wel nu, deze vrijheid, waarvan je zou denken dat Ziggo die zou omarmen is weg.
GESTOLEN. Wat opzich ook bij wet verboden is. Of is Ziggo nu ook een centjeszuiger aan het worden?, en is dit in voorbereiding op volgende VRIJE optie waarvoor we weer kunnen gaan betalen. Maar dan niet alleen voor de Android gebruikers, want dan komt WILLEKEUR weer om de hoek kijken. Eigenlijk zou deze hele handelswijze eens tegen het licht gehouden moeten worden door het Europese Hof. Of krijgen die parlementariers soms tabletjes van Ziggo van een niet nader aan te duiden merk waar je beter cider van kan maken. Getverdemme nou lust ik dat ook niet meer. Ze moesten die cider bij wet verbieden.
Zo ik ben mijn ei kwijt. Groeten Hans.
Advies aan Ziggo: Laat je niet langer ringeloren door die appelboeren en keer terug in de vrije WERELD.
Wat voor belang heeft de Ziggo organisatie om alleen Apple streams toe te staan? Ik vermoed dat de firma Apple een heeel
klein bedragje laat toekomen aan IEMAND binnen de Ziggo organisatie om deze blokkering tot stand te brengen. Uiteraard komt Apple's hele kleine bedragje natuurlijk niet bij de Ziggo organisatie terecht want dan laat Ziggo zich OMKOPEN, wat bij wet verboden is. Tevens zou dit met de huidige transparantie snel aan het licht komen. Maar als slechts IEMAND zich heeft laten omkopen, en het komt naar buiten, dan geef je die IEMAND een berisping. Wat daarna natuurlijk weer gecompeseerd wordt met een veel dikkere bonus voor IEMAND. Wat op zich niet strafbaar, maar wel onethisch is. Zelfs als omkoping niet aangetoond kan worden vraag ik me af of deze aktie wel mag? Want de "betalende client" van Ziggo met een Android tablet wordt benadeeld. En dat heet WILLEKEUR,
wat ook weer bij wet verboden is. Uit mijn relaas tot nu toe kunt u afleiden dat ik geen Apple tablet heb, dat is overigens een wel overwogen keuze om dat ik de policy van Apple volstrekt afwijs. Apple bepaalt nl. voor zijn klanten wat goed voor ze is. En ik verkies de volledige vrijheid van het Android systeem waarbij een ieder vrij is in het creeeren en gebruiken van toepassingen op zijn systeem. Wel nu, deze vrijheid, waarvan je zou denken dat Ziggo die zou omarmen is weg.
GESTOLEN. Wat opzich ook bij wet verboden is. Of is Ziggo nu ook een centjeszuiger aan het worden?, en is dit in voorbereiding op volgende VRIJE optie waarvoor we weer kunnen gaan betalen. Maar dan niet alleen voor de Android gebruikers, want dan komt WILLEKEUR weer om de hoek kijken. Eigenlijk zou deze hele handelswijze eens tegen het licht gehouden moeten worden door het Europese Hof. Of krijgen die parlementariers soms tabletjes van Ziggo van een niet nader aan te duiden merk waar je beter cider van kan maken. Getverdemme nou lust ik dat ook niet meer. Ze moesten die cider bij wet verbieden.
Zo ik ben mijn ei kwijt. Groeten Hans.
Advies aan Ziggo: Laat je niet langer ringeloren door die appelboeren en keer terug in de vrije WERELD.