• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat er zo bijzonder is aan My prime?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lieke60
  • Startdatum Startdatum
L

lieke60

Leg mij eens uit wát er zo bijzonder is aan My Prime? (het werkt nog niet eens) op ON demand zijn er ook gratis films en My prime zit ook oude rommel tussen?????
 
Wie noemt het bijzonder dan? Persoonlijk denk ik dat het voor de doorsnee televisie kijker een leuke toevoeging is om op een regenachtige dag een wat oudere film te bekijken, de fanatieke kijkers hebben de films natuurlijk allang gezien.
 
Ik vind het wel leuk, vaak wat oudere stuff, maar bijvoorbeeld alle oude StarTrek afleveringen of een klassieker als Der Untergang daar kan ik me wel mee vermaken. (over smaak valt natuurlijk niet te twisten :)

Wel vaak even een storinkje " deze dienst is momenteel niet beschikbaar ", daar mag UPC wel eens wat aan doen.
 
Het is wel fijn dat er wat meer HD content beschikbaar komt, op een HD televisie en een goed geluidsset is het toch jammer als je SD kijkt.
 
In verbamd grote fan van star trek smak ik wel naar alle films die daar staan
 
Hier heb ik ook niet myprime heb het wel in het pakket zitten maar als ik wil kijken moet ik me abonneren. :(
 
Topictitel aangepast.

Alleen "myprime" is te nietszeggend.
 
Ik ben er eerlijk gezegd wel tevreden over.
Mij maakt het niet zoveel uit of iets HD of SD is.
Natuurlijk vind ik HD beter, maar het is niet zo dat dit een harde eis voor mij is.
 
Persoonlijk kan ik het ook niet zo bijzonder vinden de meeste series vindt ik saai en de films zijn al tig keer op TV geweest of heb ik in eigen collectie zoals StarTrek.

Nee, het zit in het abonnement maar ik zal er geen gebruik van maken en wat mij betreft mag het weer uit het abonnement gehaald worden.

Cheers
 
Terug
Bovenaan