• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat een zooi zeg....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Viper9
  • Startdatum Startdatum
V

Viper9

Na een aantal weken van ellende gaat deze vandaag gewoon door, iedere 5 min wel een uitval van signaal.
Ik heb er geen zin meer in om iedere keer te mailen en te bellen met UPC.
Weet wel dat ik de komende maand de zaak ga storneren als de rekening wordt afgeschreven.
Laat men de boel maar afsluiten want ik wordt er moedeloos van, laat de deurwaarders maar komen.
Probleem schijnt maar niet opgelost kunnen worden en je staat gewoon in de kou als vaste klant sinds 1998 bedankt UPC.
 
Viper9 zei:
Laat men de boel maar afsluiten want ik wordt er moedeloos van, laat de deurwaarders maar komen.
Probleem schijnt maar niet opgelost kunnen worden en je staat gewoon in de kou als vaste klant sinds 1998 bedankt UPC.

Begrijpelijk, de frustratie, maar je hebt echt alleen jezelf er mee door de boel te storneren.
Zonde van die vele extra kosten.
 
Creative Solution zei:
Begrijpelijk, de frustratie, maar je hebt echt alleen jezelf er mee door de boel te storneren.
Zonde van die vele extra kosten.
Ook dat begrijp ik maar ik ga niet meer betalen voor half of niet geleverde diensten, niks ten nadele van de webcare medewerkers maar blijkbaar kan het niet opgelost worden. Iedere keer weer hetzelfde uitleggen. Iedere keer een monteur die een aansluiting komt vervangen, vraag me af hoe vaak er nog een monteur komt die datgenne komt vervangen wat een eerdere monteur gemaakt heeft. Blijkbaar ligt het daar niet aan want de storingen blijven. De laatste monteur welke hier was geweest gaf zelf aan dat hij wel erg veel meldingen cq klachten uit mijn wijk had. Deze monteur belt met ene Jurgen van COD voor een lijnmeting en deze werd gewoon geweigerd, ja wat moet je dan nog, betalen voor iets wat niet of maar voor de helft werkt, nee dank je. Toch wil ik bij deze Jordy bedanken maar zijn vervanger tijdens zijn vakantie bakt er niks van. Ben blij als de glasvezel komt. Ik weet dat ook daar problemen mee zijn maar ik hoop daar wel als betalende klant geholpen te worden en niet als bij upc in een wachtrij kom te staan. Het is al te gek dat je als vaste klant moet betalen om een medewerker te spreken te krijgen bij een storing. Op naar breedbandHelmond.
 
Als ik je verhaal zo eens lees dan zou ik wel eens willen weten wat de motivatie is om de afspraak te weigeren. Dat laat ook een monteur toch niet zomaar op zich zitten? Lijkt me dat er een andere oorzaak aan ten grondslag zou moeten liggen. Wat heeft de monteur dan voor je verder gedaan?
 
knud66 zei:
Als ik je verhaal zo eens lees dan zou ik wel eens willen weten wat de motivatie is om de afspraak te weigeren. Dat laat ook een monteur toch niet zomaar op zich zitten? Lijkt me dat er een andere oorzaak aan ten grondslag zou moeten liggen. Wat heeft de monteur dan voor je verder gedaan?
Dat lijkt mij ook, echter de eerste monteur heeft na aansluitingen vanaf de groene doos vervangen tot aan het modem, iets wat een tijd geleden een andere monteur ook al eens heeft gedaan. Wist niet dat er een houdbaarheidsdatum zat aan antenne dozen en kabels maar goed. Vervolgens deelde de monteur mij mede na alles gecontroleerd te hebben dat alles in orde was in min woning. Hierop belde hij dus met COD voor een lijnmeting welke werd geweigerd. De monteur kreeg te horen dat hij het modem maar moest vervangen. De monteur zei dat het daar niet aan lag maar moest het toch doen. Uiteindelijk deelde de monteur mede dat hij veel meldingen in mijn wijk had gehad afgelopen week en dat er nog meer op zijn lijst stonden. De monteur heeft alsnog het modem vervangen en is vertrokken.
Een tweede monteur welke dus kwam heeft datgene afgebroken en weer vervangen wat de eerste monteur gemaakt had alleen het verschil was dat deze mededeelde dat er een scheur in de buitenkabel zat!!!!!
Omdat de storingen aanbleven heb ik opnieuw contact gelegd met de webcare medewerker Cas omdat Jordy met vakantie was. Cas heeft mij diverse dingen gevraagd om uit te voeren en ook een lijnmeting verzorgt. Ik kreeg daarna te horen dat alles in orde was maar toch hou ik de uitvallen. Ik denk dat het meer te maken heeft met capaciteitsproblemen want net als ik gaf de monteur aan dat als UPC een actie heeft welke nu 50mb internet was dat er veelal problemen gaan ontstaan. Ik vind dat ik als vaste klant met de uitvallen niet serieus genomen meer wordt omdat volgens hen het signaal goed is. Ik vraag me dan af hoe het kan dat ik nog steeds last van uitvallen heb welke veelal op verschillende tijden per dag plaatsvinden en ook na 16.30 uur 's avonds. Wat mij dan opvalt is dat internet eerst erg traag gaat worden en dan valt het signaal weg. Na zelf speedtesten te hebben gedaan zie je de snelheid ook inzakken. Dus het verhaal van ht signaal is goed geloof k niet meer. Ik denk dat UPC zelf ook niet weet wat er scheelt of net wel maar dat de kosten te hoog zijn of geen prioriteit hebben.
Ik dobber nog wel even door maar ik heb besloten om na jaren lang klant te zijn geweest van UPC de zaak te gaan opzeggen als de glasvezel hier een feit is.
 
Terug
Bovenaan