V
Viper9
Na een aantal weken van ellende gaat deze vandaag gewoon door, iedere 5 min wel een uitval van signaal.
Ik heb er geen zin meer in om iedere keer te mailen en te bellen met UPC.
Weet wel dat ik de komende maand de zaak ga storneren als de rekening wordt afgeschreven.
Laat men de boel maar afsluiten want ik wordt er moedeloos van, laat de deurwaarders maar komen.
Probleem schijnt maar niet opgelost kunnen worden en je staat gewoon in de kou als vaste klant sinds 1998 bedankt UPC.
Ik heb er geen zin meer in om iedere keer te mailen en te bellen met UPC.
Weet wel dat ik de komende maand de zaak ga storneren als de rekening wordt afgeschreven.
Laat men de boel maar afsluiten want ik wordt er moedeloos van, laat de deurwaarders maar komen.
Probleem schijnt maar niet opgelost kunnen worden en je staat gewoon in de kou als vaste klant sinds 1998 bedankt UPC.
