D
danny
2 maanden geleden abonnee geworden bij UPC.....na 3 weken begonnen de problemen. Geen internet/telefonie en slechte TV. Gebeld voor monterusafspraak (maar duurt elke keer minimaal een week voordat er 1 komt) 1e monteur wandcontactdoos vervangen.....1 dag werkte het weer, daarna geen verbinding. Een week later 2e monteur geweest.....modem vervangen met geen resultaat. Anderhalve week later UPC monteur geweest, die constateerde dat wandcontactdoos niet goed was vervangen door de 1e monteur! Dus nu na 2 maanden abonnee te zijn, ben ik bijna 4 weken offline geweest, ben 3 halve dagen thuis moeten blijven voor de monteurs en heb heel wat tijd zitten bellen met de helpdesk.
Vandaag heb ik gebeld voor teruggave van abonnementsgeld, sjonge jonge zeg! Ik krijg waarschijnlijk alleen internet + telefonie vergoed omdat er in hun systemen geen melding is gemaakt van TV storing! Is zeker wel gezegd door mij! Zelfs door de UPC monteur die zag dat mijn media box niet was aangemeld in wijkcentrale. Ook krijg ik geen telefoonkosten vergoed!! Heb steeds mobiel moeten bellen omdat de telefoon niet werkte!
En het gesprek om dit allemaal aan te vragen duurde natuurlijk ook weer 25 minuten. Fijn om weer bij UPC te zijn.......
Vandaag heb ik gebeld voor teruggave van abonnementsgeld, sjonge jonge zeg! Ik krijg waarschijnlijk alleen internet + telefonie vergoed omdat er in hun systemen geen melding is gemaakt van TV storing! Is zeker wel gezegd door mij! Zelfs door de UPC monteur die zag dat mijn media box niet was aangemeld in wijkcentrale. Ook krijg ik geen telefoonkosten vergoed!! Heb steeds mobiel moeten bellen omdat de telefoon niet werkte!
En het gesprek om dit allemaal aan te vragen duurde natuurlijk ook weer 25 minuten. Fijn om weer bij UPC te zijn.......

tja toppunt... wel humor !!