• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wat een service zeg bah!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter danny
  • Startdatum Startdatum
D

danny

2 maanden geleden abonnee geworden bij UPC.....na 3 weken begonnen de problemen. Geen internet/telefonie en slechte TV. Gebeld voor monterusafspraak (maar duurt elke keer minimaal een week voordat er 1 komt) 1e monteur wandcontactdoos vervangen.....1 dag werkte het weer, daarna geen verbinding. Een week later 2e monteur geweest.....modem vervangen met geen resultaat. Anderhalve week later UPC monteur geweest, die constateerde dat wandcontactdoos niet goed was vervangen door de 1e monteur! Dus nu na 2 maanden abonnee te zijn, ben ik bijna 4 weken offline geweest, ben 3 halve dagen thuis moeten blijven voor de monteurs en heb heel wat tijd zitten bellen met de helpdesk.

Vandaag heb ik gebeld voor teruggave van abonnementsgeld, sjonge jonge zeg! Ik krijg waarschijnlijk alleen internet + telefonie vergoed omdat er in hun systemen geen melding is gemaakt van TV storing! Is zeker wel gezegd door mij! Zelfs door de UPC monteur die zag dat mijn media box niet was aangemeld in wijkcentrale. Ook krijg ik geen telefoonkosten vergoed!! Heb steeds mobiel moeten bellen omdat de telefoon niet werkte!
En het gesprek om dit allemaal aan te vragen duurde natuurlijk ook weer 25 minuten. Fijn om weer bij UPC te zijn.......
 
Dat is inderdaad nogal wat.
erg vreemd over die wandcontactdoos.

Mediabox hoort aangesloten te zijn, ook verkeerd, is geld terug!

Stuur een pm naar wassily-upc, hij kan jou goed helpen!
 
Problemen komen me veelal bekend voor. Heb sinds januari nog geen 3 weken volgehouden met de producten van UPC. Hopelijk werkt vanaf heden alles wel, vanochtend werd ik nog gebeld door een UPC medewerker (volgens afspraak) en over 2 weken weer, om te zien of alles nu goed blijft werken.

Ik ben ook aan het kijken of ik nog geld van het bellen terug kan krijgen, aangezien ik 38x gebeld heb alleen dit jaar (sinds eind november klant). Reken maar uit gemiddeld 20 minuten aan de lijn. Dus daar hoop ik nog iets van terug te zien, al heb ik er weinig hoop bij.

succes in ieder geval en zoals de tip reeds gegeven is, wassily kan ook een hoop voor je doen. Hij heeft mij naast het bellen ook 2x geholpen en ook goed.
 
Mark81 zei:
Ik ben ook aan het kijken of ik nog geld van het bellen terug kan krijgen, aangezien ik 38x gebeld heb alleen dit jaar (sinds eind november klant). Reken maar uit gemiddeld 20 minuten aan de lijn. Dus daar hoop ik nog iets van terug te zien, al heb ik er weinig hoop bij.

Reken daar maar niet op. Ondanks telefonische toezegging toendertijd nooit mijn telefoonkosten vergoed gekregen. Moest de HD desk bellen, omdat ik niet meer in de mail kon. Bleek, dat zij mijn wachtwoord hadden gewijzigd. Hebben zelf toegegeven, dat zij fout zaten. Hebben de wijziging van mijn wachtwoord wel netjes gemaild, zo slim waren ze wel. ;D
 
Nou net met UPC contact gehad. De klachtenafdeling. Ik krijg de HD box 2 maanden gratis. Nou ja das toch met huidige prijs 10 euro. Dit om de klachten beetje te dekken zeg maar. Beter iets dan niets.
 
Ze hadden je ook 2 films kunnen schenken... ( on demand)
Het is misschien karig ( zeker als je vrij moet nemen)..... maar kijk eens naar de voorwaarden, op het moment dat je je contract afsluit...... tja dat leest niemand eigenlijk....

Maar gelukkig opgelost !!! Desnoods stuur een pm naar de helddeskmedewerkers, en wacht geduldig af ( ze hebben het vaak druk), misschien kunnen ze je nog wat verder helpen

@t Jank: Hebben de wijziging van mijn wachtwoord wel netjes gemaild, zo slim waren ze wel. Whahahaha wat een :knuppel2: tja toppunt... wel humor !! ;D
 
Karig of niet, beter iets dan niets. Voorwaardes van mn contract, laat ik zo zeggen, deels ken ik ze wel (standaard dingen) daaruit weet ik ook dat ik het contract kosteloos kan ontbinden wegens niet nakomen van diensten.

Maar goed, het werkt allemaal en als zo blijft verander ik niks meer in mn pakket voordat het weer mis gaat
 
Terug
Bovenaan