wat een hoogmoedig bedrijf is dat UPC toch!!

S

sonja

Kreeg vandaag een email van COAX, met dit bericht:
UPC heeft ons laten weten alle kontakten met COAX op te schorten.
In de publicatie van Webwereld staat dat UPC haar reclame-campagne heeft aangepast na kritiek van COAX. Volgens UPC is dit pertinent niet het geval.
UPC was hierover zo verbolgen, dat dit samen met enkele andere irritaties, genoeg aanleiding was om de kontakten op te schorten.

En dan moet je deze reaktie lezen op Webwereld.
https://www.webwereld.nl/nieuws/13470.phtml

Bah,Bah.Bah.
 
D

Dieaan

Ik lees de laatste dagen veel over wat een ellende je al niet mee kunt maken met zo'n bedrijf als UPC. Er staat me nog wat te wachten nu ik mijn abo heb opgezegd. Ik vrees het ergste wat rekeningen betreft.
 
O

Ottertje1982

Misschien een beetje een afbuiging, maar heeft met gehoord wat het advies gaat kosten heeft voor UPC??

En slordige 60 Miljoen Euro, en zo blijft het lekker doorgaan
 

aadjepiraatje

Forum Gebruiker
Berichten
197
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijnheer Zellenrath, de spreekbuis van UPC/Chello, weet zeker niet in welke postcodes Rotterdam verdeeld is. Hoe kan ie anders beweren dat er alleen in Rotterdam-Centrum problemen zijn (zie artikel in Webwereld)? Ik ben woonachtig in postcode gebied 3073 (Rotterdam-Zuid) en heb al sinds eind augustus last van bedroevend lage verbindings snelheden (als je nog van SNELHEID kan spreken). De aan onbeschoftheid grenzende arrogantie waarmee de zogenaamde Customer Service meent niet te hoeven reageren op telefonisch en schriftelijk ingediende klachten noopt mij om juridische stappen tegen Chello/UPC wegens wanprestatie te overwegen. >:(
 
C

CBI-FP

Chello - coax.nl =
vuilnismodem.jpg
 
R

Rene1

[offtopic]
Ottertje1982 zei:
Misschien een beetje een afbuiging, maar heeft met gehoord wat het advies gaat kosten heeft voor UPC??

Is dit Nederlands? ??? ??? ???
Zo moeilijk is het toch niet he.
[/offtopic]
 
Bovenaan